کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ضرورت پرهیز از اقدام سلیقه ای در انتخابات

27 دی 1394 ساعت 12:23

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: مسولان و مدیران باید از هرگونه برداشت و اقدام سلیقه ای در انتخابات پرهیز کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر، سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه انتخابات بزرگ و مهم و سرنوشت سازی در پیش رو داریم اظهار کرد:لازم است از تمامی ظرفیت ها در برگزاری انتخابات با شکوه و سالم استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تعامل و همکاری مسئولان و مردم در برگزاری انتخابات تاثیر بالایی دارد تصریح کرد: مدیران ابزار و امکانات بسیاری در اختیار دارند که از یک سو باید آن را در برگزاری انتخابات به خدمت گیرند و از سوی دیگر نباید از آن استفاده شخصی و تبلیغاتی له یا علیه داوطلبی داشته باشند.

موسوی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم در راس برنامه های دستگاه قضا در استان خواهد بود بیان داشت: هم اکنون ستاد پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی فعال است و مسائل را پایش، نظارت و پیگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان مجریان قانون گذار نباید بگذاریم بی قانونی در جامعه صورت گیرد عنوان کرد: رعایت حق الناس یک وظیفه شرعی و عرفی در جامعه ما خواهد بود و رای مردم نیز یک حق الناس به شمار می آید.

موسوی تاکید کرد: مسوولان انتظامی و قضایی بدون هیچگونه دخالتی در امر اجرا و نظارت برطبق قانون به وظایف و رسالت خود عمل می کنند.

انتهای خبر1020ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 26816

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26816/ضرورت-پرهیز-اقدام-سلیقه-انتخابات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir