۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۲۹۲۲۸
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن:

اردوهای جهادی اقدامی در راستاي محروميت‌زدايي

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن گفت: تلاش بسيج سازندگي در راستاي محروميت‌زدايي از مناطق محروم و کمتر توسعه‌يافته شهرستان باجديت پيگيري و اردوهاي مختلفي برگزار مي‌شود.
اردوهای جهادی اقدامی در راستاي محروميت‌زدايي
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از زنگ خبر، فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن  از برگزاري اردوي جهادي در راستاي محروميت‌زدايي از مناطق محروم در شهرستان بن خبر داد.

سرهنگ پاسدار سيد اصغر موسوي، گفت: تلاش بسيج سازندگي در راستاي محروميت‌زدايي از مناطق محروم و کمتر توسعه‌يافته شهرستان باجديت پيگيري و اردوهاي مختلفي برگزار مي‌شود.

موسوي حضور بسيجيان در عرصه‌هاي خدمت‌رساني به محرومان را در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري دانست و تأکيد کرد: روحيه جهادي و خدمت مردم در ماه مبارک رمضان نيز، تعطيل‌ناپذير است.

وي ادامه داد: بسيجيان شهرستان بن، همواره گوش به فرمان مقتداي خود مقام معظم رهبري بوده و هستند و خدمت به محرومين را يکي از وظايف خود مي‌دانند.

موسوي، يادآور شد: در يک ماه گذشته تاکنون سه گروه جهادي در مناطق دو روستاي محروم بارده و يانچشمه اقدام به فعاليت‌هاي ساخت و ساز منازل مسکوني براي خانواده‌هاي بي‌سرپرست و معلول جسمي کرده است و اين فعاليت‌ها در طول تابستان نيز ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۰:۰۹

26 Dec 2019