۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۳۱۲۹۸
در چهار محال و بختياري:

برخورد جدي استاندار با ساخت و سازهاي غير مجاز

استاندار چهار محال و بختياري گفت: برخورد با تخلفاتي از جمله ساخت و ساز هاي غيرمجاز، راه اندازي شيلات ها و همچنين طرح هاي گردشگري غيرمجاز به صورت ويژه دنبال شود.
برخورد جدي استاندار با ساخت و سازهاي غير مجاز
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت مقابله با زمين خواري و صدور مجوزهاي غير قانوني در استان گفت: برخورد قاطعانه با اين امر بايد در اولويت قرار گيرد.

قاسم سلماني دشتكي در كارگروه مبارزه با زمين خواري چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: هر گونه تصرف غيرمجاز در زمين ها و اموال دولتي جرم است.

وي افزود:مقابله قاطع با پديده زمين خواري و مجوزهاي مشكوك و غيرقانوني از مهمترين برنامه ها و سياست هاي شوراي تأمين و مسئولان چهارمحال و بختياري به شمار مي رود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت مقابله با زمين خواري و صدور مجوزهاي غير قانوني در استان گفت: برخورد قاطعانه با اين امر بايد در اولويت قرار گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: در برخورد با متخلفان، كساني هم كه از طريق رابطه توانستند مجوز دريافت كنند، نبايد از اين امر مستثني باشد.

وي اضافه كرد: در برخورد با متخلفان، محافظه كاري و يك جانبه عمل كردن صحيح نيست.

سليماني دشتكي با اشاره به ويلا سازي هاي غيرمجاز در حاشيه رودخانه زاينده رود و همچنين راه اندازي شيلات هاي غيرمجاز عنوان داشت: ساخت و ساز هاي غيرمجاز در شهر سامان پيگيري مي شود.

وي اظهار كرد: شوراي تأمين چهارمحال و بختياري و شهرستان ها بايد در زمينه چگونگي اخذ مجوز شيلات واقع در برخي شهرها وارد عمل شود و در صورت وجود ساخت و ساز هاي غيرقانوني، پروژه هاي فاقد مجوز را تخريب كنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۴:۰۸

23 Feb 2020