۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۸۷۴۳
حجت الاسلام سيد عباس قديمي نژاد در جمع عزاداران بروجني:

عزت ملي در مذاکرات هسته اي حفظ شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت:در مذاکرات هسته اي عزت ملي،نفرت مردم از آمريکا و منفعت کشور بايد در مذاکرات هسته اي حفظ شود که در غير اين صورت مذاکرات لعنتي خواهد شد.
عزت ملي در مذاکرات هسته اي حفظ شود
به گزارش جهانبین به نقل ازکلار،حجت الاسلام سيد عباس قديمي نژاد در جمع عزاداران حسيني در حسينيه ثارالله سپاه بروجن اظهار داشت:تيم مذاکره کننده هسته اي ايران اسلامي در مذاکرات هسته اي بايد عزت و اقتدار ملت را حفظ کنند.

وي با تاکيد بر اين که مذاکرات نبايد بيش از حد طولاني شود تصريح کرد:آمريکا با کش دادن مذاکرات به دنبال آن است تا بتواند حزب الله لبنان را هم دلسرد کند.

قديمي نژاد بر اهميت و ضرورت سانتريفيوژ اشاره کرد و گفت:جدا کردن تمامي املاح ازآب و همچنين درمان بيماريها از جمله سالک با سيستم اتمي به صورت نانو تکنولوژي با کشت مولکولي از جمله مزيت هاي اين دستگاه است.

اين استاد حوزه و دانشگاه با بيان اين که هشت سال دفاع مقدس بر آمريکا باوراند که اين نظام،يک نظام خود جوش است تصريح کرد:تبعيت کامل از ولايت فقيه،غيرت و ديانت از خصلت شهدا در زمان جنگ بود.

قديمي نژاد جوانان را ثروت عظيم کشور دانست وگفت:عشق حرام،لهو و لعب،لجبازي و بدبيني و خوش بيني شديد از جمله مشکلات جوانان است که بايد با برنامه ريزي درست اين مشکلات از ريشه حل شود.

حجت الاسلام قديمي نژاد با اشاره به آيه ۱۲۰ سوره توبه گفت:خداوند وعده مي دهد که مومنين و مجاهدان با حرکت در هر مسيري که کفار را به غيظ مي آورد برايتان عمل صالح مي نويسم.

وي با مطرح کردن سوالي مبني بر اين که مصيبت ها را خودمان تعيين مي کنيم يا خدا گفت:اگر کسي به غير از مسير خدا به دنبال نعمتي باشد بلاها و اتفاقات بيشتري برايش رخ مي دهد.

قديمي نژاد به هندسه فرکتال اشاره کرد و افزود:بر اساس هندسه فرکتال مصيبت ها يک شکل دارند فقط بزرگ و کوچک مي شوند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۷:۰۷

27 Dec 2019