۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۱۵۶۸۳

کلاس های طرح آسمانی ها درکانون های مساجد شهرکرد آغاز شد

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال وبختیاری از آغاز کلاس های طرح آسمانی ها در کانون های مساجد استان خبرداد.
کلاس های طرح آسمانی ها درکانون های مساجد شهرکرد آغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مراد یوسفی اظهار کرد: امسال با تبلیغات گسترده از طریق فضا سازی و انجام تبلیغات شهری، نشست خبری ومصاحبه تلویزیونی، علاقه مندان زیادی نسبت به سال های گذشته جذب پایگاه های آسمانی ها در مساجد شده اند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های متنوعی به همت کانون های مساجد برای فصل تابستان تدارک دیده شده، اضافه کرد: حضور دانشجویان و دانش آموزان در فصل تابستان در مساجد به لحاظ استفاده از تعطیلات بیشتر است که می طلبد برنامه های متنوع و مورد نیاز و علاقه این قشر اجرا شود.

حجت الاسلام یوسفی افزود: تشکیل کلاس های آموزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی و ورزشی، برپایی کلاس های قرائت و حفظ قرآن کریم، برگزاری مسابقات ورزشی در بین اعضای کانون های مساجد و فعال کردن کتابخانه های عمومی و باز کانون ها در راستای ترویج فعالیت های کتابخوانی از جمله برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد این استن بوده است.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانانی که در برنامه‌های اوقات فراغت مساجد شرکت می‌کنند علاوه بر اینکه از فضای معنوی درون مسجد نیز بهره‌مند می‌شوند از برنامه‌ها و فعالیت‌های طرح آسمانی‌ها نیز استفاده می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی وهنری مساجد چهارمحال وبختیاری در ادامه گفت: اردوهای زیارتی به مشهد مقدس، قم و جمکران نیز در دستور کار پایگاه های طرح آسمانی ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۶:۰۴

29 Dec 2019