۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۳۶۲۸۴
فرماندار شهرستان کوهرنگ:

یکی ازمصدمان حادثه ریزش تونل گردنه چری از زیر آوار خارج شد/احتمالا تعداد حادثه‌دیدگان بیشتر است

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با کمک نیروهای امداد یکی از مصدمان حادثه دیده در زیر آوار ریزش تونل گردنه چری در شهرستان کوهرنگ خارج شد.
یکی ازمصدمان حادثه ریزش تونل گردنه چری از زیر آوار خارج شد/احتمالا تعداد حادثه‌دیدگان بیشتر است
مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز گفت: وضعیت این مصدوم وخیم است و با کمک نیروهای امداد در حال انتقال به نزدیکترین مراکز درمانی است.

مرتضی زمانپور افزود: این حادثه سه نفر زخمی و دو نفر فوتی داشت و همچنین دو نفر در زیر اوار محبوس شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مجروحان و فوت شدگان این حادثه مشخص نیست، گفت: احتمال دارد تعداد کارگران حادثه دیده بیشتر باشد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: علت این حادثه در حال بررسی است ، اما به گفته کارگران بخشی از سقف تونل گردنه چری ریزش می کند.

آقای زمانپور افزود: در حال حاضر تلاش نیروهای هلال احمرو نیروهای مردمی برای نجات به حادثه دیدگان ادامه دارد .

وی افزود: کارگران در حال مقاوم سازی تونل گردنه چری بودند.

گردنه چری در بخش دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ از گردنه‌های صعب العبود و برفگیر در مسیر استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان است که هر ساله در فصل سرما، با لغزندگی و راهبندان فراوان مواجه است.

عملیات احداث تونل گردنه چری و راه‌های دسترسی اطراف آن با ۱۴۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال اعتبار اولیه از مهرماه سال ۱۳۹۴ آغاز شد.

این تونل به طول سه هزار و ۴۰۰ متر و عرض ۱۱ متر و ۸۰ سانتیمتر ساخته می‌شود.

به منظور انجام عملیات اجرایی تونل چری و راه‌های دسترسی آن، دو میلیون و ۵۰۰ هزار متر معکب خاکبرداری و یک میلیون و ۸۰۰ هزار متر معکب خاکریزی صورت می‌گیرد.

با احداث تونل گردنه چری و راه‌های دسترسی اطراف، مسیر ارتباطی شهرکرد ـ بازفت ـ مسجد سلیمان، حدود ۱۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود و وضعیت ایمنی و رفت و آمد در آن بهبود می‌یابد.

شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در فاصله ۸۵ کیلومتری و مرکز بخش دوآب صمصامی در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۶:۱۸

14 Jan 2020