۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۱۵۱۸۷

آغاز به کار پروژه آبرسانی به روستای قلعه تک کوهرنگ

این پروژه ظرف دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید تا اهالی روستای قلعه تک از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی استفاده کنند.
به گزارش جهانبین،مهندس علی محمدحسینی مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار داشت: این پروژه به همت فرماندار محترم کوهرنگ و پیگیریهای مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان و مدیریت این شهرستان شروع به کار کرد.

محمدحسینی در ادامه گفت: این پروژه با بودجه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال شروع و با حفر چاه عمیق به عمق 100 متر و لوله گذاری حدود 2000 هزار متر انجام خواهد شد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی کوهرنگ در ادامه گفت: قطر لوله های کارگذاری شده 4 اینچ و مخزن آن 100 متر مکعب می باشد که به وسیله پمپاژ آب از چاه به مخزن ذخیره می شود.

محمدحسینی اظهار امیدواری کرد،این پروژه ظرف دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید تا اهالی روستای قلعه تک از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی استفاده کنند.

محمدحسینی در پایان گفت: تعداد 50 خانوار که ساکن روستا هستند و 50 خانوار عشایر که فصلی هستند از این آب استفاده خواهند کرد.

روستای قلعه تک کوهرنگ یکی از دهها روستای کوهرنگ است که اهالی این روستا چندین سال است مشکل آب دارند و در زمستان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند که استان چهارمحال و بختیاری با وجود اینکه 12 درصد آب کشور را تامین می کند، روستاهای نزدیک به چشمه سارها و آب های طبیعی دچار کمبود آب شرب و کشاورزی هستند، به راستی چه کسی پاسخگو است.

انتهای پیام/ س م/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۳۰

29 Dec 2019