۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۴۵۲۸
رئیس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری:

مطمئنا رای طرفداران قالیباف در سبد حجت الاسلام رئیسی قرار می‌گیرد

رئیس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: مطمئنا رای طرفداران قالیباف در سبد حجت الاسلام رئیسی قرار می‌گیرد و این را می‌توان از اتحاد و همدلی شکل گرفته در ستادها متوجه شد.
مطمئنا رای طرفداران قالیباف در سبد حجت الاسلام رئیسی قرار می‌گیرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ نشست خبری رئیس ستاد حجت الاسلام ابراهیم رئیسی و رئیس ستاد قالیباف امروز برگزار شد.

دراین برنامه حجت الاسلام سید مصطفی هاشمی رئیس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه اصحاب رسانه که صادقانه روشنگری می‌کنند عمار انقلابند اظهار کرد: شما باید به خودتان ببالید که در از بین بردن مه و آلودگی که جلو دید مردم را می‌گیرد پاک می‌کنید.

وی با بیان اینکه دیروز شاهد بزرگ‌ترین فداکاری از سوی دکتر قالیباف بودیم خاطرنشان کرد: این نشان‌گر دلسوزی و صداقت ایشان بوده است.

هاشمی با اشاره به اینکه رئیسی و قالیباف دو کاندید ریاست جمهوری هستند که عزم از بین بردن محرومیت را دارند و دیروز با انصراف محمدباقر قالیباف در کنار هم قرار گرفتند تا ان شاالله بعد از پیروزی حجت الاسلام رئیسی وضع به نفع مردم تغییر پیدا کند.

رئیس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برنامه‌های ستادی در یکی دو روز باقی مانده حضور خودجوش طلاب و دیدار چهره به چهره با مردم و تبلیغ برای حجت الاسلام رئیسی در برنامه قرار گرفته و اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه علاوه‌بر این برای شهرستان‌ها برنامه‌ها و همایش‌هایی نیز در نظر گرفته شده ادامه داد: در تلاشیم برای برنامه‌های درنظر گرفته شده از حضور شخصیت‌های ملی به عنوان سخنران استفاده کنیم و همچنین برای شب پنج شنبه درنظر داریم برنامه مناجات شبانگاهی در محل مصلی برگزار شود.

هاشمی وجه مشترک طرفداران قالیباف و رئیسی را رای ندادن به حجت الاسلام روحانی عنوان و بیان داشت: مطمئنا رای طرفداران قالیباف در سبد حجت الاسلام رئیسی قرار می‌گیرد و این را می‌توان از اتحاد و همدلی شکل گرفته در ستادها متوجه شد.

وی به سفر حجت الاسلام رئیسی به چهارمحال و بختیاری اشاره و یادآور شد: طبق نظرسنجی‌ها بعد از سفر این کاندید ریاست جمهور به استان و باتوجه به تماس‌های گرفته شده از سوی مردم شاهد روند رو به رشد رای مردم به این سید بزرگوار هستیم.

هاشمی ضمن تشکر از مردم فهیم و انقلابی اصفهان در استقبال روز گذشته از حجت الاسلام رئیسی این استقبال را یک مانور سیاسی بزرگ در کشور بوده است.

آغوش ستادهای حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به روی همه باز است

در ادامه این نشست مرتضی سجادی رئیس جمنای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته تصمیم بر این شد که حجت الاسلام رئیسی به عنوان کاندیدای نیروهای انقلاب در صحنه باقی بماند و محمدباقر قالیباف در این مسیر از ایشان حمایت کند.

وی اضافه کرد: حجت الاسلام رئیسی در نظر دارند از همه نیروهای مدیر و مدبر و جدای از خط و خطوط سیاسی استفاده کنیم.

سجادی با بیان اینکه نوع نگاه حجت الاسلام رئیسی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی نیست اضافه کرد: ایشان نیرویی مردمی و حامی مردم هستند و در همین راستا از همه نیروهای انقلاب در همه مراحل استفاده می‌کنند.

رئیس جمنا در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: استنباط این است که با انصراف محمدباقر قالیباف نه تنها تعداد زیادی از آرا به سبد آرای حجت الاسلام رئیسی متمایل کند بلکه بخشی از آرای حجت الاسلام روحانی نیز به سمت آرای حجت الاسلام رئیسی متمایل شود.

وی با اشاره به اینکه آغوش ستادهای حجت الاسلام رئیسی به طرف همه مردم باز است ادامه داد: ما از هر کسی که بتواند به نحوی به ستاد کمک کند به گرمی استقبال می‌کنیم و دستش را خواهیم بوسید.

قالیباف به ما درس گذشت را اموخت

علوی رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست بیان داشت: قالیباف همان رزمنده دفاع مقدس است که در آن روزها جانش را کف دستش گرفت و دفاع کرد و امروز به ما آموخت باید رسیدن به اهداف از بسیاری از خواسته‌ها گذشت کرد.

وی قالیباف را مصداق بارزی از بصیرت عنوان و تاکید کرد: محمدباقر قالیباف با انصراف خود دلهره و نگرانی‌ها را نفع جریان اصولگرایی پایان داد و امیدواریم در روز ۲۹ اردیبهشت بتوانیم به دولت چهار درصدی‌ها پایان دهیم.

رئیس ستاد قالیباف در چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش بر این است همه آرا به سبد حجت الاسلام رئیسی بازگردد و به این ترتیب به هدفی که برای آن قالیباف کناره‌گیری کرد محقق شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۷:۳۲

30 Dec 2019