۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۳۴۸۲۵
در شهرستان بن

تشریح ويژه برنامه‌هاي سالروز ارتحال امام خميني (ره) و قيام ۱۵ خرداد

امام راحل با نيت خالص پرچم اسلام را مجدداً در دنيا به احتزار در آورد و بايد مراسم گراميداشت ارتحال آن حضرت به بهترين نحوه ممکن در کشورمان برگزار شود.
تشریح ويژه برنامه‌هاي سالروز ارتحال امام خميني (ره) و قيام ۱۵ خرداد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد حسن ميرافضلي امام جمعه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر اظهار کرد: به فرموده رهبري معظم انقلاب اگر در دنيا ما را مي‌شناسند به نام امام خميني (ره) است، امام راحل با نيت خالص پرچم اسلام را مجدداً در دنيا به احتزار در آورد و بايد مراسم گراميداشت ارتحال آن حضرت به بهترين نحوه ممکن در کشورمان برگزار شود.

امام جمعه بن با اشاره به اينکه در کمال آرامش شاهد حضور مردم پاي صندوق‌هاي رأي بوديم، گفت: انديشه‌هاي آزادي خواهي، اصول و آرمان‌هاي امام راحل باعث بيداري کشورهاي اسلامي و ايجاد حس خودباوري در آنان شد.

حجت‌الاسلام ميرافضلي با بيان مباني فکري و انديشه‌هاي ناب و اسلامي حضرت امام‌خميني (ره) و تأثيرگذاري آن بر افکار جهاني و کشورهاي اسلامي تاکید کرد: عرفان، اخلاق، مردم و دشمن‌شناسي، موقعيت‌شناسي، رهبري و… گوشه‌اي از ابعاد شخصيتي ايشان است، که جوانان را بايد با اين شخصيت‌ها آشنا کرد.

وي نسبت به برگزاري برنامه هاي  ارتحال حضرت امام  خميني (ره) در شهرستان بیان داشت: به دليل تداخل ماه مبارک رمضان با 14 خرداد، امسال مراسم اعزام به مرقد مطهر بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي ايران صورت نمي گيرد.

وي به برگزاري مراسم گراميداشت رحلت امام (ره) در شهرها و روستاهاي شهرستان بن اشاره کرد و گفت: در شهرها و روستاهاي شهرستان بن در روز 14 خرداد بعد از نماز ظهر و عصر و در روز 15 خرداد  اجراي  برنامه هاي فرهنگي اعم برگزاري  مسابقات مختلف فرهنگي، جلسه قرائت قرآن با حضور قاريان مصري و مراسم افطاري در مسجد جامع شهر بن و فضاسازي شهرها و روستاها از  مهمترين برنامه ها در اين ايام به شمار مي آيد.

امام جمعه بن افزود: اين مراسم معنوي در 15 خرداد با حضور جمعي از مسئولان شهرستاني و مردم شهيدپرور شهرستان در مسجد جامع شهر بن برگزار می‌شود.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۵:۲۱

31 Dec 2019