۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۱۳۶۷۵
وزارت نیرو تحت تأثیرلابی ها:

صداقت وشفافیت دروزارت نیرو وجود ندارد/ رییس جمهورواردشود

صداقت و شفافیت در وزارت نیرو نه در دولت قبل وجود داشت و نه در دولت فعلی به آن توجه می‎شود و ضروری است تا رییس جمهور جلوی رفتارهای دوگانه وپروژه های غیرقانونی آب را بگیرد.
صداقت وشفافیت دروزارت نیرو وجود ندارد/ رییس جمهورواردشود
به گزارش جهانبین نیوز، سید سعید زمانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر وزیر نیرو در استان اصفهان اظهار کرد: انتظار می‎رفت وزیر نیرو نسبت به مصوبات جلساتی که با حضور مسئولان دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری و سایر مقامات کشور مصوب شد صادقانه برخورد کند.

وی افزود: این رفتارهای دوگانه وزیر نیرو حاکی بر این است که وی تحت تاثیر لابی‌ها و جریان‌های استان همجوار قرار دارد و این تاثیر بسیار منفی دارد و ما از رئیس جمهور انتظار داریم از وقوع چنین رفتارهای دوگانه و غیرقانونی جلوگیری کند.

زمانیان تصریح کرد: صداقت و شفافیت در وزارت نیرو نه در دولت قبل وجود داشت و نه در دولت فعلی به آن توجه می‎شود و ضروری است تا برای رفع این مسئله دولت اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت باید شفاف و صریح جلوی زیاده‌خواهی ها و پروژه های غیرمعقول را بگیرد.

زمانیان با اشاره به طرح های جایگزین برای تامین آب فلات مرکزی استان، اظهار کرد: انتقال آب از خلیج فارس و دریای خزر و استفاده از دستگاه های آب شیرین کن می تواند طرح جایگزین خوبی در این رابطه باشد.

وی با بیان اینکه حفر تونل خط قرمز چهارمحال و بختیاری است، گفت: با هرکس بخواهد این خط قرمز را نادیده بگیرد به شدت برخورد می شود.

زمانیان مردم را پشتوانه نظام و مسئولان دانست و افزود: اگر از طریق راهکارهای قانونی و کارشناسی به نتیجه نرسیدیم مردم وارد میدان می شوند و از حقوق خود دفاع می‎کنند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۲:۰۴

12 Jan 2020