۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۲۴۴۲۰
رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان شهرکرد تاکید کرد

کمبود سالن مشکل بزرگ سینما در چهارمحال و بختیاری

رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان شهرکرد گفت: یکی از مشکلات سینما استان کمبود سالن است و لازم است سالن‌های سینما در این استان تعمیر و تجهیز گردد.
کمبود سالن مشکل بزرگ سینما در چهارمحال و بختیاری
فرانک کبیری رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان شهرکرد در مراسم بزرگداشت روز ملی سینما اظهار کرد: در جشن فارق‌التحصلان رشته فیلم‌سازی انجمن سینما جوان که به مناسبت روز ملی سینما در سالن مهر شهرکرد برگزار شد از این افراد تجلیل شد.

وی در گفتگو با جهانبین نیوز با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلم‌نامه بسیج که در این استان برگزار شده بود بیان داشت: اختتامیه فیلم و عکس بسیج نیز هم‌زمان با روز ملی سینما برگزار شده است.

وی تصریح کرد: همه هدف ما در دولت تدبیر و امید و سال هم‌دلی و هم‌زبانی در این است که کارها را به صورت مشارکتی انجام دهیم.

کبیری با اشاره به اینکه هم‌دلی بین مسئولین بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد بیان داشت: اگر کارها به صورت مشارکتی انجام شود هزینه‌ها تقسیم خواهد شد و از موازی‌کاری نیز جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: ارتقاء سطح کیفی برنامه انجمن سینمای استان و بسیج هنرمندان لازمه کار ما خواهد بود.

کبیری از راه‌اندازی سینما مهر خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک سالن مهر راه‌اندازی و پخش فیلم صورت خواهد گرفت.

وی اذعان داشت: برای تجهیزات سالن مجتمع مهر پیگیری‌های لازم انجام گرفت و دستگاه پرژکتور خریداری و نصب گردید.

کبیری یکی از مشکلات سینمای استان را کمبود سالن دانست و بیان داشت: لازم است سالن‌های سینما در این استان تعمیر و تجهیز گردد.

لازم به ذکر است در روز ملی سینما ۱۰ نفر از المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان، ۲۲ نفر از هنرجویان رشته فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان و ۹ نفر از پیشکسوتان عرصه فیلم و عکس تجلیل شدند.


انتهای پیام/۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۷:۱۴

1 Feb 2020