۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۲۹۸۰
سرپرست هلال احمر کوهرنگ از 4 روز سخت هلال احمر ميگويد

انجام بيش از 50 عمليات امداد و نجات در کولاک و بوران با 3 اکيپ امداد رساني + تصاوير

سرپرست جمعيت هلال احمر کوهرنگ گفت: در طي 4 روز عمليات سخت در برف و بوران و کولاک به 1300 نفر امداد رساني شد.
انجام بيش از 50 عمليات امداد و نجات در کولاک و بوران با 3 اکيپ امداد رساني + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز، بيژن طاهري ميرقائد، سرپرست جمعيت هلال احمر کوهرنگ در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار کوهرنگ خبر، از چهار روز سخت نجاتگران هلال احمر در مقابل با برف و کولاک و بوران براي نجات جان هموطنان گفت.

طاهري افزود: با ورود سامانه بارشي از غرب کشور و شروع مجدد بارش برف و کولاک و مسدود شدن جاده ها و بسته شدن گردنه ها با اعلام گزارش، عمليات برف و کولاک 4 روزه نجاتگران کوهرنگ آغاز شد.
 
سرپرست هلال احمر کوهرنگ ازامداد و نجات به بيش از 1300 نفر از هموطنان در بيش از 50 عمليات امدادي در 4 روز گذشته خبر داد و بيان کرد: بعد از رها سازي خودروها به 527 خانواده در گردنه هاي چري، شاه منصوري و نعل اشکنان خدمات امدادي لازم را انجام شد.
 


بيژن طاهري با اشاره به اينکه از روز پنجشنبه 7 بهمن ما از ساعات اوليه صبح تا يکشنبه 10 بهمن ماه  سه اکيپ امدادي بصورت متوالي به مسافرين امدادرساني کردند تصريح کرد: نجاتگران بهمرا 3 دستگاه آمبولانس امدادي در پايگاههاي دشت زرين، بازفت و اکيپ جمعيت فعاليت کردند.
 
وي با اشاره به به‌ کارگيري 3  تيم امدادي شامل 15 امدادگر و نجاتگر در اين عمليات، عنوان کرد: بر اين اساس خدمات امدادي لازم به مسافرين انجام شد.
 
سرپرست جمعيت هلال احمر کوهرنگ خاطر نشان کرد: بايد از امدادگران و نجاتگراني که از اوايل صبح تا نيمه هاي شب بدون هيچ گونه چشم داشتي فعاليت کردند تشکر کنيم.
 
طاهري همچنين با اشاره به عمليات برف و کولاک طي اين مدت نيز بيان کرد: در اين عمليات ها 50 تخته پتو، 100 پاکت آبميوه، 500 قرص نان، 30 کيلو خرما، 500 بسته بسکويت، 200 بطري آبمعدني، 10 کيلو گرم پنير و 450 قوطي کنسرو بين در راه ماندگان و مسافران توزيع شد.
 



محمد فروغي  مدير عامل جمعيت هلال احمر استان در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: 350 امدادگر و نجاتگر در 27 پايگاه ثابت، سيار و موقت به همراه 24 دستگاه آمبولانس و ست نجات در محورهاي استان چهارمحال و بختياري مستقر هستند.

به گفته وي اين نيروها با هدف ارائه خدمات امداد و نجات، اسکان و تغذيه اضطراري مسافران زمستاني به تمام جاده هاي استان به ويژه گردنه هاي برفگير مستقر هستند.

فروغي افزود: با توجه به موقعيت جغرافيايي و کوهستاني بودن اين استان هر ساله با اولين بارش ها طرح امداد و نجات زمستاني اين جمعيت آغاز مي شود.
 











انتهاي پيام1022ج /610ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۱:۲۰

1 Feb 2020