۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۱۵۹۷۰

سرپرست معاونت فرهنگی هنری ارشاد چهارمحال و بختیاری منصوب شد

مهندس علی لله گانی با صدور حکمی از سوی جواد کارگران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی هنری انتخاب شد.
سرپرست معاونت فرهنگی هنری ارشاد چهارمحال و بختیاری منصوب شد
به گزارش جهانبین نیوز در حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی خطاب به علی لله گانی آمده است: «نظر به مراتب علمی و سوابق فرهنگی و مطالعاتی درخشان جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت "سرپرست معاونت امور فرهنگی هنری" منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای اندیشمند، فرهیخته و صاحب‌نظر در زمینه احیا و گسترش فرهنگی و هنر اصیل اسلامی - ایرانی، برنامه‌ریزی در جهت تولید، توسعه و تریج فرهنگ و هنر موفق و مؤید باشید.»

پیش‌تر، در زمان مدیریت "حسین گنجی"این معاونت را "بهمن اکبریان"برعهده داشت.

علی لله گانی متولد سال ۱۳۴۳دارای تحصیلات کارشناسی ارشد باستان شناسی و تاریخ هنر از دانشگاه تهران است.

این پژوهشگر، چاپ ۳ عنوان کتاب با نام های "سیر هنر در تمدن اسلامی" ،"هنر و معماری صدر اسلام"،"تاریخ معماری بناهای مذهبی استان از صفویه تا قاجاریه" را در کارنامه‌اش دارد.

وی دارای سابقه ی ۲۲ سال خدمت در حوزه ی فرهنگ و هنر است که ۲۰ سال از این مدت را در پست سازمانی کارشناس مسئول امور فرهنگی طی نموده است .

لله گانی همچنین مقاله‌هایی در مجلات علمی تخصصی استان منتشر کرده است.

شایان ذکر است در حکمی جداگانه نورالله بنی مهدی دهکردی که کارشناس آمار، اشتغال و برنامه ریزی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری را برعهده دارد ،به عنوان مشاور اجرایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۶:۰۸

1 Feb 2020