۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۲۳۱۶۰
نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس:

اصناف نيازمند توجه بخش دولتي هستند/ نقش غيرقابل انکار اصناف در اقتصاد داخل و خارج

نماينده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس گفت: دولت بايد در استقلال بخشي و حمايت هاي مادي و معنوي به اصناف جديت کند، چرا که وجود اصناف، شريان اقتصاد کشور را تقويت مي بخشند.
اصناف نيازمند توجه بخش دولتي هستند/ نقش غيرقابل انکار اصناف در اقتصاد داخل و خارج
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سيد سعيد زمانيان، با اشاره به اول تيرماه و نامگزاري آن به نام روز اصناف گفت: نقش اصناف در اقتصاد داخلي و خارجي کشور، محوري و اجتناب ناپذير است.

زمانيان افزود: اصناف کشور در توليد، توزيع، واردات، صادرات و نهادينه شدن اقتصاد درون زا نقش بسيار گسترده اي ايفا مي کنند که از اين منظر نيازمند توجه بسيار زيادي از دولت و مسولان دولتي هستند.

وي ادامه داد: تقويت اين قشر موثر در جامعه در گرو نگاه هاي جامع دولت و مجلس به اصناف است و دولت بايد دست اصناف را در برخي اختيارات و توانمندي هاي خود باز نگه دارد.

عضو کميسيون برنامه و بودجه اظهار داشت: متاسفانه دولت در رسيدگي به برخي امور اعم از موضوع اصناف جامعه بيشتر، دخالت مي کند تا نظارت و اين موضوع باعث شده است که جزئيات کار اصناف و همچنين نقش آفريني اين گروه موثر جامعه کمرنگ جلوه داده شود و دستشان در امور صنفي بسته بماند.

اين نماينده مجلس افزود: دولت بايد در استقلال بخشي و حمايت هاي مادي و معنوي به اصناف جديت کند، چرا که وجود اصناف، شريان اقتصاد کشور را تقويت مي بخشند.

زمانيان يادآور شد: اگر در تمامي زمينه ها به اقشار ، توجه و تقويت بيشتري شود، اقتصاد کشور از واسطه گري محض بيرون آمده و به کاهش رکود و تورم امروزي کمک قابل توجهي مي شود.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۶:۰۰

27 Dec 2019