۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۲۸۶۶۰

طومار "انتقال آب سبزه کوه به چغاخور" به امضاء مردم بروجن رسيد

طومار "انتقال آب سبزه کوه به چغاخور" در حاشيه اقامه نماز جمعه به امضاء مردم بروجن رسيد.
طومار "انتقال آب سبزه کوه به چغاخور" به امضاء مردم بروجن رسيد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، طومار "انتقال آب سبزه کوه به چغاخور" خطاب به وزير نيرو در حاشيه اقامه نماز جمعه به امضاء مردم بروجن رسيد.

در اين طومار آمده است:
حضور محترم وزير نيرو جناب آقاي چيت چيان:
احتراما به بدينوسيله به استحضار مي‌رساند شهرستان بروجن طي چند سال گذشته با بحران بسيار شديد خشکسالي و کمبود منابع زيرزميني آب مواجه شده است به طوري که عملا مرکز اين شهرستان و بعضي از شهرهاي ديگر آن در بسياري از ساعات شبانه‌روز بدون آب زندگي مي‌نمايند.

در ادامه اين طومار آمده است: باتوجه به تاکيدات مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهور مبني بر رفع مشکلات آب آشاميدني مردم لذا اقدامات عملي در اين راستا ضروري و اجتناب‌ناپذير مي‌باشد همانطور که مستحضريد پروژه انتقال آب سبزه‌کوه به چغاخور که کارهاي مطالعاتي آن از سال ۱۳۸۲ انجام شده است عملا از سال ۱۳۸۸ شروع به کار نمود.

اين طومار مي‌افزايد: لکن به دليل کارشکني بعضي از مسئولين کشوري و استاني و سنگ‌اندازي در مسير اجرايي کار متاسفانه تاکنون طرح فوق پيشرفت قابل توجهي نداشته و اين موضوع نگراني‌هاي مردم شهرستان بروجن را بيشتر نموده است.

اين طومار متذکر مي‌شود: آنچه مبرهن است عده‌اي مغرضانه و با بهانه‌هاي غيرعملي در مسير اجرايي پروژه فوق قرار گرفته‌اند که اثرات منفي آن به چشم مردم فهيم و صبور شهرستان بروجن خواهد رفت و چه‌بسا ادامه اين روند باعث بروز مشکلات اين و حتي بحران‌هاي اجتماعي در اين شهرستان گردد.

در پايان اين طومار آمده است: لذا مردم شهرستان بروجن و امضاءکنندگان طومار فوق مجدانه درخواست داريم که دستور جدي و قاطع براي انتقال بدون وقفه آب سبزه کوه به چغاخور را صادر و نگراني‌هاي اين مردم را مرافع فرماييد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۱۲

16 Jan 2020