۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۳۱۷۸۳
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت:

10 پروژه ورزشي در فارسان نیمه تمام رها شده است

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: حدود 30 ميليارد ريال نياز داريم تا 10 پروژه ورزشي نيمه تمام مانده در شهرستان فارسان را به اتمام برسانيم.
10 پروژه ورزشي در  فارسان نیمه تمام رها شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهمن خدادادي در سفر به فارسان و ديدار با فرماندار اين شهرستان از تشکيل مجمع خيرين ورزش يار در استان خبر داد و گفت: تاکنون خيرين مدرسه ساز داشتيم و اکنون خيرين سلامت و ورزش را نيز يکي دوسالي است در دستور کار قرار داده ايم، اميدواريم که به زودي بتوانيم  مجمع خيرين ورزش را نيز راه اندازي کنيم .

وي تصريح کرد: ورزش استان با توجه به کمبود فضاهاي ورزشي وعدم اعتبارات مکفي در توسعه زيرساخت هاي ورزشي و توسعه ورزش همگاني و قهرماني، به شدت نيازمند مشارکت بخش غيردولتي خصوصا خيرين است.

وي اظهار داشت: با توجه به اهميت ورزش  تصميم بر اين است  که اين موضوع مهم در دست اقدام  قرار گيرد، فرهنگ سازي خيرين ورزش را بايد نهادينه کنيم وبتوانيم پروژه هاي ناتمام ورزشي را  به اتمام برسانيم و مورد بهره برداري قرار دهيم.

وي مشارکت در جهت جلوگيري از آسيب اجتماعي و داشتن جامعه سالم و با نشاط را مهمترين علل ورود خيرين و بخش خصوصي به ورزش نام برد که مي توانند مهمترين نقش را در داشتن جامعه اي سالم و با نشاط ايفا کنند.
 
وي در ادامه از نيمه تمام ماندن 10 پروژه ورزشي در سطح شهرستان فارسان خبر داد و افزود: 6 پروژه آن در تعهد اداره ورزش و جوانان است و بقيه ديگر در تعهد اداره راه و شهرسازي  و حدود 30 ميليارد ريال  ديگر نياز  داريم تا بتوانيم ديگر پروژه ها را به اتمام برسانيم.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۵:۱۳

26 Jan 2020