۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۶۰۰۳
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان:

مردمی بودن دولت شهید رجایی، الگویی برای دولتمردان باشد

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان گفت: شايسته است مسئولين به ويژه دولتمردان با تاسي از ويژگي هاي اخلاقي، رفتاري و ولايتمداري شهيدان رجايي و باهنر در تحقق اهداف و آرمان هاي حضرت امام (ره) گام بردارند و زمينه پيشرفت نظام اسلامي را در همه زمينه ها فراهم کنند.
مردمی بودن دولت شهید رجایی، الگویی برای دولتمردان باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛  به مناسبت يادبود شهداي دولت، شهيدان رجايي و باهنر، حجت الاسلام و المسلمين کريم پور  مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان در جمع کارکنان شهرستان لردگان گفت: دشمن قسم خورده انقلاب در اوايل به ثمر نشستن انقلاب دست به ترور زده و جنايات بسيار ديگري نيز انجام دادند که متاسفانه در يکي از ترورهاي منافقين دو يار ديرين امام (ره) به شهادت رسيدند و جالب آنجاست که منافقين فکر مي کردند با اين ترورها مي توانند خللي در انقلاب به وجود آورند در صورتي که نتنها خللي وارد نشد بلکه مردم به انقلاب پايبندتر شدند که نمونه بارز آن همين نامگذاري هفته دولت است که هرساله در کل کشور برگزار مي شود و تجديد بيعتي با شهدا مي شود.

وي در ادامه گفت: دولتمرداني که امروزه به منصب رسيده اند بايد مديون جانفشاني هاي شهدا باشند و ياد و خاطره آنها را هميشه زنده نگه دارند.

کريم پور افزود: دولتمردان بايد ويژگي هايی داشته باشند تا بتوانند بهتر به مردم خدمت نمايند که از اعم اين ويژگي ها داشتن سياست نيکو، مدارا کردن با مردم، خوش رفتاري، هوشياري داشتن و ساده زيستي مي باشد که با داشتن اين ويزگي ها مي توان جامعه را به سمت پيشرفت و توسعه سوق داد.

وي بيان داشت: برگزاري اين مراسم نشان از ارادت مسئولين و مردم به شهدا دارد و لازم است که چنين مراسماتي هميشه برگزار گردد تا ياد و خاطره شهدا هميشه براي ما زنده نگه داشته شود.

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان گفت: اگر آن روز شهداي عزيز ما جانشان را در کف دست نمي گذاشتند، امروز کشور ما همانند کشورهاي ديگر سوءمديريت در آن حاکم بود.
 
کريم پوربا تاکيد بر حفظ شأن کارمندي در نهادها و سازمان‌ها، گفت: مردمي بودن دولت رجايي سبب شد تا دولت‌هاي ما با الگو گرفتن از دولت شهيد رجايي آن را سرمشق قرار دهند.

وي با اشاره به سخنان حضرت علي گفت: هر کس بر مسند سياست مي نشيند، بايد بر رنج سياست صبر پيشه کند؛ امروز اگر مسئولين ما دنبال مد و مدپرستي بروند مردم از انقلاب و نظام زده مي شوند.
 
کريم پور در پايان گفت: شايسته است مسئولين به ويژه دولتمردان با تاسي از ويژگي هاي اخلاقي، رفتاري و ولايتمداري شهيدان رجايي و باهنر در تحقق اهداف و آرمان هاي حضرت امام (ره) گام بردارند و زمينه پيشرفت نظام اسلامي را در همه زمينه ها فراهم کنند.

انتهاي پیام1026ج /630ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۷:۵۷

6 Jan 2020