۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۱۷۶۴۴
در نشست با نماینده مجلس مطرح شد

احداث بیمارستان مهمترین مطالبه مردم شهرستان بن/ تکمیل جاده چهارخطه بن- شهرکرد تسریع شود

احداث بیمارستان و توجه به مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان و تسریع در تکمیل جاده چهارخطه بن- شهرکرد مهمترین مطالباتی است که مردم شهرستان بن در نشستی با نماینده خود در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.
احداث بیمارستان مهمترین مطالبه مردم شهرستان بن/ تکمیل جاده چهارخطه بن- شهرکرد تسریع شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سعید زمانیان نماینده مردم شهرستان‎های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست صمیمانه با مردم شهر بن در مسجد النبی در خصوص مطالبات مردم این شهر گفت: شما به عنوان یک شهروند به جد دنبال مطالبات خود از مسئولان باشید و مانیز تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شما به کار می‌گیریم.

زمانیان درخصوص شکایات مردم از عدم رسیدگی به موضوع بهداشت و تاسیس بیمارستان برای شهرستان تصریح کرد: درمان بستر این شهر زمانی گلنگ خورده شد که این شهر یک بخش بود و در بخش وجود یک بیمار بستر الزامی بود.

وی افزود: در چارت سازمانی برای شهرستان ها بیمارستان تعریف شده است و درمان بستر جایگاهی ندارد.

زمانیان ضمن قول مساعد پیگیری احداث یک بیمارستان برای این شهرستان تصریح کرد: از امشب شخصا پیگیری خواهم نمود و اگر لازم باشد با حضور شهروندان بن به دیدار وزیر خواهیم رفت.

نماینده مردم بن در مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح چهار خطه بن تصریح کرد: اعتبارات درنظر گرفته شده برای این بخش هشت میلیارد تومان است که سه میلیارد این اعتبارات از اختیارات این حوزه تامین شده است.

وی درخصوص سوال یکی از شهروندان درخصوص پتروشیمی شهرستان گفت: تلاش های بسیاری صورت گرفته است و فرماندار شهرستان به دنبال واگذاری این بخش به بخش خصوصی است که اقداماتی نیز انجام شده است.

نماینده مردم بن در مجلس شورای اسلامی درخصوص علم افزایی و نبود دانشگاه در این شهرستان تصریح کرد: اگر در حال حاضر یک ساختمان با امکانات اولیه وجود داشته باشد شخصا قول احداث یک دانشگاه پیام نور یا دانشگاه علمی کاربردی را به این شهرستان می دهم.

زمانیان در خصوص مجوزهای طرح ۱۸ مزرعه تصریح کرد: هیچ یک از این مجوزها باطل نشده است و اگر این اتفاق افتاده است نمایندگان این طرح مراجعه کرده و مشکل رفع خواهد شد.

در این نشست همچنین یکی از شهروندان به نمایندگی از سوی مردم مشکلات این شهر را در این جلسه مطرح کرد.

وی با بیان اینکه مهم ترین مشکل و دغدغه مردم عدم وجود یک بیمارستان در شهرستان است، گفت: شهرستان بن به دلیل گستردگی جمعیت نیاز به یک بیمارستان با تجهیزات حداقلی است که مردم نخواهند برای هر گونه مشکل بهداشتی و درمانی خود به سایر شهرستان ها و یا مرکز استان سفر کنند.

این شهروند افزود: حداقل درخواست مردم یک بیمارستان ۲۴ تخته است و تا احداث چنین بیمارستانی نیاز است مرکز بهداشت قبلی به قوت خود در۲۴ ساعت شبانه روز فعال باشد.

وی تصریح کرد: در زمان افتتاح درمان بستر این شهرستان از تجهیزات کامل این شهر صحبت بود اما هیچ گونه تجهیزات جدید و مطلوبی در این مرکز دیده نمی شود.

این شهروند ادامه داد: لغو مجوزهای ۱۸ مزرعه بن ، شیخ شبان، لارک وحیدری که در سال ۸۸ توسط جهاد کشاورزی مطالعه و ثبت شد نیازمند پیگیری جدی است.

وی، تسریع در تکمیل جاده چهاربانده ین- شهرکرد را از دیگر مطالبات مردم دانست و خاطرنشان کرد: احداث جاده چهار خطه پلی اقتصادی است برای دولت ودولت و موجب افزایش اشتغال زایی در شهرستان می گردد که پیشرفتی دیده نشده است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۳:۲۱

27 Dec 2019