۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۳۰۸۲۹
به مناسبت هفته دفاع مقدس/

ديدار و سرکشي از خانواده شهداي شهرستان بن

فرمانده ناحيه شهرستان بن به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده شهداي شهرستان ديدار و سرکشي کردند.
ديدار و سرکشي از خانواده شهداي شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيداصغر موسوي فرماند ناحيه شهرستان بن در حاشيه ديدار از خانواده شهدا در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر اظهار کرد: يكي از برنامه هاي مهمي كه همواره بايد هميشه در رأس كارهاي مان باشد سركشي و عيادت از خانواده هاي معظم و معزز شهدا و جانبازان است.

موسوي افزود: شهدا با لبيک به فرمان رهبر و مقتداي خويش و براي رسيدن به قرب الهي در دفاع از اسلام، انقلاب و اين مرز و بوم، جان خود را که مهترين سرمايه شان بود فدا کردند.

وي با تاکيد بر خدمت و قدرداني از خانواده معظم شهداء که يک امر ضروري است، اضافه کرد: انجام اين اقدام کوچکترين وظيفه مديران است که بايد به صورت مستمر انجام شود زيرا خانواده شهيدان حق بزرگي بر گردن همه ما دارند.

فرمانده ناحيه شهرستان بن با اشاره به رشارت ها، جان فشاني ها و سلحشوري هاي رزمندگان دفاع مقدس، از شهدا بعنوان اسطوره صبر، مقاومت، شجاعت، شهامت، شرافت و دلاوري ياد کرد و تصريح کرد: عشق به شهدا، عشق به تمام خوبي هاست

موسوی افزود: امروز بايد آحاد جامعه اسلامي در تمام سطوح و زمينه ها حافظ انقلاب، دستاوردها و آرمان هاي امام راحل باشند و در راه پيروي از منويات مقام عظمي ولايت از هيچ کوششي دريغ ننمايند.

موسوي مکتب اسلام را مکتب ولايت‌فقيه دانست و خاطرنشان کرد: ما همه مطيع امر رهبري هستيم و در اين سالي که بگفته معظم له علاوه‌بر اقتصاد بايد توجه خاص به بحث اقتصاد مقاومتي شود، در راه اين امر مهم نيز گام برخواهيم داشت.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۴:۱۲

30 Dec 2019