۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۲۸۸۳۱
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري خبر داد؛

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در لردگان

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: به دنبال دريافت اخبار مبني‌بر حمل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري ماموران فرماندهی نیروی انتظامی لردگان يك دستگاه خودروي نيسان و دو دستگاه سواري سمند و پژو ۴۰۵ حامل كالاي قاچاق را متوقف کردند.
توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در لردگان
سردار نورعلي ياري فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به دنبال دريافت اخباري مبني‌بر حمل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري به سمت استان‌هاي مركزي كشور، ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان طرح مبارزه با قاچاق کالا را به مرحله اجرا گذاشته اقدامات لازم را در این زمینه انجام دادند.

وي با بیان اینکه ماموران فرماندهي انتظامي این شهرستان پس از هماهنگي با مقام قضائي در محور ياسوج – لردگان يك دستگاه خودروي نيسان و دو دستگاه سواري سمند و پژو ۴۰۵ حامل كالاي قاچاق را متوقف کردند.

سردار یاری از کشف 9 هزار و ۲۰۰ ثوپ‌ البسه، يك هزار و ۶۸۴ قوطي نوشيدني خارجي، ۱۷۰ قوطي انواع كراتين و شربت نيروزا و ۱۶۴ دستگاه جي پي اس و ۲۸ كارتن متعلقات مربوطه قاچاق به ارزش يك ميليارد و ۲۵۴ ميليون ريال در بازرسي از اين خودروها خبر داد و افزود: در این عملیات چهار نفر نیز دستگير و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در انتها از عموم مردم خواست هرگونه اطلاع از فعاليت قاچاقچيان كالا را براي اقدام سريع و ضربتي پليس، به تلفن يا پيامك ۱۱۰، مرکز فوريت‌هاي پليسي، گزارش دهند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۶:۱۰

26 Dec 2019