۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۳۲۳۳۱
هشدار رئيس اداره آب و فاضلاب شهري بن

با بروز سرما، خطر يخ زدگي کنتورهاي آب شرب منازل وجود دارد

رئيس اداره آب و فاضلاب شهري شهر بن، با اشاره به شروع فصل سرما و احتمال يخ زدگي لوله و کنتورهاي آب منازل، بر انجام اقدامات پيشگيرانه در جلوگيري از يخ زدگي توسط شهروندان تأکيد کرد.
با بروز سرما، خطر يخ زدگي کنتورهاي آب شرب منازل وجود دارد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ شجاعي رئيس اداره آب و فاضلاب شهري شهر بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: با توجه به احتمال بارش برف و کاهش شديد دماي هوا و خطر يخ زدگي و ترکيدگي کنتور، مشترکين در صورت يخ زدگي کنتور، از ريختن آب جوش و يا روشن کردن آتش در نزديکي کنتور جدا خودداري کنند.
 
وي ادامه داد: کاهش دما در فصل زمستان و يخ‌زدگي تأسيسات و کنتورهاي آب در اماکن مسکوني و تجاري همه ساله خسارات مالي قابل توجهي را براي شهروندان و اين شرکت به همراه دارد که مي‌توان با تمهيدات مناسب از بروز اين مشکلات پيشگيري کرد.
 
رئيس اداره آب و فاضلاب شهري افزود: مشترکين مي توانند با استفاده از گرماي سشوار، عايق بندي لوله هاي آب و پوشاندن محفظه کنتور با استفاده از پوشال و گوني هاي کنفي، از يخ زدگي و ترکيدگي تاسيسات آبرساني و هدر رفت آب جلوگيري کنند.
 
شجاعي در پايان افزود در سال هاي گذشته با آغاز فصل سرما بر اثر يخ زدگي تاسيسات کنتورهاي آب در شهر خسارت مالي متوجه مشترکين و شرکت آب و فاضلاب گرديد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۰:۳۲

13 Jan 2020