۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۲۹۸۱۲
اداره آموزش و پرورش/

اسکان 2200نفر مسافر در شهرستان سامان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت:در طی تابستان جاری توانسته ایم تاکنون بالغ بر 2200نفر شامل 400خانوار فرهنگی و50خانوار از سایر ارگان ها و بطور آزاد در اسکان جای دهیم.
اسکان 2200نفر مسافر در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز، محمد دهقاني در گفتگو با خبرنگار سامان ما بيان داشت:آموزش و پرورش شهرستان سامان با توجه به توريستي بودن شهرستان و همجواري با رودخانه زاينده رود و بهره مندي از باغات و فضاي طبيعي و آب و هواي معتدل در تابستان ۹۵باب تجهيز، ۷۰کلاس در بهترين فضاهاي آموزش و پرورش و با امکانات لازم در قالب ستاد اسکان پذيراي مهمانان فرهنگي و غير فرهنگي بوده است.

وي با بيان اينکه در طي تابستان جاري توانسته ايم تاکنون بالغ بر ۲۲۰۰نفر شامل ۴۰۰خانوار فرهنگي و۵۰خانوار از ساير ارگان ها و بطور آزاد در اسکان جاي دهيم.

دهقاني گفت: هدف آموزش و پرورش شهرستان سامان و ستاد اسکان اداره در حوزه معاونت پشتيباني ، براين بوده است که ضمن جلب رضايت مسافران و ميهمانان از شرايط فيزيکي و رفاهي محل اسکان ، با ارائه بسته هاي فرهنگي ، زمينه پر کردن اوقات فراغت و آشنايي با تاريخ و فرهنگ استان و شهرستان را فراهم کنيم.

وي در ادامه گفت: با ياري و توجه مسئولين و دستگاه ها و نهادهاي شهرستان و استان بتوانيم در راستاي توسعه صنعت توريسم در شهرستان خدمات بيشتر و بهتري را ارائه دهيم و به عنوان ميزبان ، نماينده و معرف شهر و استان مان باشيم.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۲:۵۰

16 Feb 2020