۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۲۶۳۵۶
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردل؛

حماسه 9 دي نقشه هاي شوم دشمن را نقشه بر آب کرد

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت: حضور حماسي و آگاهانه مردم در روز 9 دي نقشه هاي شوم دشمن را نقشه بر آب کرد و حيات تازه اي به انقلاب اسلامي داد.
حماسه 9 دي نقشه هاي شوم دشمن را نقشه بر آب کرد
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت فرا رسيدن سالروزحماسه عظيم ۹ دي اظهار داشت: ۹ دي سيلي محکم ملت بر منحرف‏‌کنندگان مسير حرکت اسلامي است، مردم در اين امتحان برنده شدند و نمره قبولي گرفتند.

همتي با بیان اینکه حضور مردم، يک امتحان عظيمي بود که آن‏ها را سرافراز کرد؛ افزود: بصيرت يعني شناخت زمان، نياز، اولويّت، دشمن، دوست، شناخت هر وسيله‏‌اي که در مقابل دشمن بايد به‏ کار برد؛ اين شناخت‏‌ها؛ بصيرت است، هميشه با يک سلاح نمي‏‌شود مبارزه کرد.

وي بيان داشت: گناه بزرگ فتنه‏‌گران در سال ۸۸ اين بود که اين‏ها يک‌شب‌، خدشه‏‌اي در ذهنشان بود، اين خدشه را به‏ صورت ايجاد چالش براي نظام اسلامي مطرح کردند اين گناه بخشيدني نيست.

اين مسئول با بيان اينکه حضور حماسي و آگاهانه مردم در روز ۹ دي نقشه هاي شوم دشمن را نقشه بر آب کرد و حيات تازه اي به انقلاب اسلامي داد؛ اظهار کرد: در ۹ دي معلوم شد، کساني‏ که در مقابل عظمت ملت ايران، در مقابل کار بزرگ ملت ايران در انتخابات ايستادند، آن‏ها بخشي از ملت نيستند؛ افرادي ضدانقلاب صريح، يا کساني ‏که بر اثر جهالت خود، بر اثر لجاجت خود، کار ضدانقلاب را مي‏‌کنند و ربطي به توده مردم ندارندغ هستند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل افزود: فتنه گران و حاميان بدانند که ملت آگاه ايران با اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب تمام توطئه هاي آنها را در هر زمان و مکاني خنثي خواهند کرد.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۵:۳۸

27 Dec 2019