۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۳۵۲۶۶
یاداشت/

باز هم گفتمان اعتدالي آقاي روحاني، اين بار در مورد قدرت منطقه اي گل کرد!

اخيراً رييس محترم جمهور در همايش بين المللي گرد و غبار اينچنين اظهار داشتند که کدام کشور در منطقه ما قويتر باشد بايد کنار گذاشته شود و براي منطقه اينچنين دلسوزي کرد که منطقه قويتر بايد مدنظر ما باشد .
باز هم گفتمان اعتدالي آقاي روحاني، اين بار در مورد قدرت منطقه اي گل کرد!
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  سلام لردگان،اخيراً رييس محترم جمهور در همايش بين المللي گرد و غبار اينچنين اظهار داشتند که کدام کشور در منطقه ما قويتر باشد بايد کنار گذاشته شود و براي منطقه اينچنين دلسوزي کرد که ماما هدف از طرح چنين مباحثي در مورد منطقه غرب آسيا( خاورميانه) توسط ريس جمهور عجيب به نظر مي رسد. اين در حالي است که عربستان سعودي همچنان از يک سو بدنبال کسب قدرت اول منطقه و ترکيه ازسوي ديگر، بدنبال احياي امپراطور عثماني و قدرت قويتر در منطقه تلاس مي کند، آيا داعش که زاييده تروريسم و دولت متحجر منطقه اي و بين الملي است در منطقه ما نه بدنيال حذف اسلام و فراتر از آن گماشته و زاييده آمريکا و متحدان متحجر ايشان جهت مقابله با جمهوري اسلامي ايران و به منظور گسترش قدرت فرا منطقه ي قدرتمندان تاسيس و تشکيل نشد؟ اما همچنان دولتمردان ما در بديهات اوليه مانده اند اگر اعتدال از نظر اين دولت معناي سازش و تسليم نيست آيا مفهوم اينکه قدرت منطقه اي اول نبايد باشد و بايد ما منطقه اي قوي تر را مدنظر داشته باشيم آيا رژيم سعودي و رژيم هاي دره بيني حاشيه خليج فارس که هرکدام فرش قرمز برا ي آمريکا وجديداً اسرائيل پهن نموده اند و پايگاه هاي نظامي در کشور هاي خود براي قدرت هاي فرامنطقه اي داير کردند به حرف شما گوشي مي دهند ؟
البته شايد اگر شما از مواضع اعتدالي خود با آنها کمي حرف بزنيد يعني در مورد ادعاهاي ايشان من جمله ادعاهاي امارات در مورد جزاير سه گانه معتدل تر عمل کنيد و آنها را واگذار کنيد شايد فرجي حاصل شد ولي آمريکا از منطقه ما بيرون نخواهد رفت و اگر جزء اين خيال کنيد در توهم هستيد، گاه به گاه شما به جدول مي زنيد و الفاظ و کلمات را تغيير مي دهيد و هر روز در کشور شاهد بحران هستيم و بعد از منتقدين خود بعنوان تندرو، بي سواد، احمق و... ياد مي کنيد . به نظر مي رسد در دولت دوم نيز شما همچنان وقت کشي، فراافکني ها را ادامه مي دهيد، دولت اول شما تمام مشکلات کشور را بر سر دولت گذاشته ريخت و گذشت؛ دولت دوم تقصير را به گردن نظام و دوقطبي سازي را ترويج داد ولي حتي ساده ترين افراد هم مي دانند که دولت شما ناکارآمد بوده ومثل اينکه نمي خواهيد خود را اصلاح کنيد .
آقاي روحاني ! همه مي دانند که منطقه خاورميانه (غرب آسيا) قرباني اهداف پليد غرب جهت استشمار منابع و ثروتهاي منطقه بوده و اين تروريسم ايجاد شده در منطقه در راستاي منافع غرب خصوصاً آمريکا است و به ويژه بازيگران ايشان در رأس آنها سعوديها است .
مردم ايران آگاه هستند ومي فهمند که در منطقه چه مي گذرد، مردم مي دانند که در دولت شما برجام هيچ فايده اي براي کشور که نداشت هيچ، بلکه ميليارد ها دلار خسارت وارد کرد .
آقاي روحاني  ما انقلاب کرديم که اين حرفهاي نباشد ...
جريان 2030 که نه تنها با اسلام بلکه با فرهنگ تمدن ايراني ناسازگار است در دولت شما کليد خورد که آلان نيز همچنان روح آن در سيستم آموزشي مملوس است .
آقاي روحاني اگر کشور قدرت نداشته باشد، اگر موشک نداشته باشد معلوم نبود چه بر سر کشور جمهوري اسلامي ايران مي آمد .
انتهاي ياداشت1027ج/630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۰۵

30 Dec 2019