۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۳۷۶۰۶
درهمایش 'نقش آفرینی و مسئولیت پذیری جوانان ' سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه چهارمحال و بختیاری عنوان شد

حل تمام مشکلات استان!/ سالن حزب اعتدال در استان دغدغه نماینده مجلس شورای اسلامی!

نماینده مردم شهرستان های اردل فارسان کیار و کوهرنگ در همایش حزب اعتدال و توسعه چهارمحال و بختیاری با موضوع نقش آفرینی و مسئولیت پذیری جوانان، نبود سالن حزب اعتدال و توسعه استان را از دغدغه های خود برشمرد!
حل تمام مشکلات استان!/ سالن حزب اعتدال در استان دغدغه نماینده مجلس شورای اسلامی!
به گزارش جهانبین نیوز، همایش کشوری جوانان حزب اعتدال وتوسعه در چهارمحال وبختیاری باحضور استاندار نمایندگان مجلس در سالن جلسات اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی برگزارشد.

این جلسه با سخنرانی نماینده مردم شهرکردبن سامان، نماینده مردم کوهرنگ اردل فارسان،رئیس حزب اعتدال و توسعه چهارمحال و بختیاری، امیدجلیل پور وخانم مشرف برگزار گردید که ارتباط ویدیو کنفرانس این جلسه بدلیل نبودامکانات انجام نشد.

علی کاظمی نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در همایش 'نقش آفرینی و مسئولیت پذیری جوانان ' سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: گفت و گو میان سلایق از همان ابتدای جمهوری اسلامی وجود داشته است.

وی افزود: هر زمان این نشست‌ها در کشور جدی‌تر شود شور و نشاط در جامعه افزایش می‌یابد.

کاظمی تصریح کرد: مردم ایران همیشه غیر ممکن‌ها را ممکن کردند و برای این انقلاب جان فشانی بسیاری کرده و خون‌های بسیاری را هدیه کردند.

وی تاکید کرد: با وجود مشکلات اقتصادی موجود در جامعه،مردم در انتخابات اخیر برای بار دوم دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اختصاص یک سالن ویژه برای برنامه‌های گوناگون حزب اعتدال و توسعه لازم است.

کاظمی با بیان اینکه لازم است از جوانان در امور مدیریتی بهره گرفته شود، تاکید کرد: وجود نیروی انسانی با مسئولیت و جسارت در توسعه امور کشور نقش موثر دارد و باید به‌ آن‌ها میدان داده شود.

وی گفت: پیشنهاد می‌شود در وزارت نفت از نخبگان استفاده شود.

اعتدال باید به یک پارادایم تبدیل شود


اردشیر نوریان نیز در این همایش گفت: با اینکه اعتدال یک دوره در کشور مسئولیت امور اجرایی را داشته، اما هنوز به یک پارادایم تبدیل نشده است.

وی گفت: عده ای هنوز اعتدال را به عنوان یک 'گفتمان ' قلمداد نمی کنند، بلکه آن را روشی برای کنترل افراط و تفریط می دانند در حالی که باید اعتدال به یک گفتمان و حتی پارادایم تبدیل شود.

نوریان اظهار کرد: پارادایم بالاتر از گفتمان است، زیرا تمامی فضای ذهنی افراد از جمله داشته ها و باورها را مدیریت می کند تا فرد به یک ذهنیت کامل در این زمینه دست یابد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: مشی اعتدال، نفی افراط و تفریط است و تفکر اعتدالی در آموزه های دینی و اسلامی وجود دارد.

به گفته وی، عده ای می خواهند مشی اعتدالی را با بی تفاوتی همسان بدانند که این مورد قبول نیست.

وی افزود: مشی اعتدالی با افراط و تفریط مخالفت می کند و مبانی توسعه را در یک بستر امن در عرصه های اجتماعی و فرهنگی فراهم می کند که در این زمینه جوانان نقش کلیدی دارند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره ای که ارکان قانونگذاری، قوه مجریه و شوراها در اختیار تفکر اعتدالی است، این تفکر باید در جامعه ساری و جاری شود.

نوریان ابراز امیدواری کرد: با این رویکرد و روش در صحنه های پیش رو از جمله انتخابات سال ۹۸ و ۱۴۰۰ تفکر اعتدالی دوباره در تحولات سیاسی نقش آفرین شود.

به گفته وی، تحزب در کشور ایران هنوز به صورت کامل محقق نشده است و یک جریان می خواهد تحزب در کشور پا نگیرد.

در فرایند مدیریت و انتصابات ازظرفیت جوانان استفاده بیشتری شود

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ فرصت طلایی به اندازه چهار سال پیش رو برای تحزب وجود ندارد تا حزب بتواند ریشه اصلی خود را در جامعه گسترش دهد و به یک درخت تنومند تبدیل شود.
به گفته وی، استاندار چهارمحال و بختیاری با توجه به اینکه خاستگاه فکری اعتدالی دارد، باید به ظرفیت جوانان برای مناصبت و مدیریت استان توجه کند.

نوریان با طرح این پرسش که چرا وقتی چهار نماینده این استان همراه و همدل هستند؟، چرا فرمانداری با تفکر دولت نهم و دهم در شهرستان باید مدیریت داشته باشد؟، گفت: وقتی نماینده عالی دولت، نمایندگان و مردم همراه هم هستند، وجود فرمانداری با این تفکرات جای سوال دارد.

وی با بیان اینکه این یک جلسه حزبی است، افزود: مدیری که با رانت آمده و رنگ عوض کرده است در مدیریت کنونی چه می خواهد؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: استان چهارمحال و بختیاری یک مجموعه ای زیبا از بافت قومیتی و اقوام است و اقوام در کنار یکدیگر همدلی کاملی دارند.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: انسان موجودی اجتماعی است و نیازمند گفت و گو و گفتمان است.

محور اعتدال دوری از افراط و تفریط است

رئیس حزب اعتدال و توسعه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بذر این حزب از سال ۸۲ کاشته شد و اکنون این حزب به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

سید نعیم امامی افزود: محور اعتدال دوری از افراط و تفریط است، زیرا افراط و تفریط به کشور ضربه می زند.
امید جلیل پور مسئول سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این همایش با محور نقش آفرینی و مسئولیت پذیری با رویکرد آموزش سیاسی و اصل تحزب به جوانان، مرور تاریخچه حزب، معرفی تشکل اعتدال به دانشگاه و نقش آفرینی جوانان و تجلیل پس از انتخابات برگزار شده است.

در این نشست استاندار و جمعی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

این همایش به صورت ویدئو کنفرانس در همه استانها با سخنرانی نوبخت و واعظی برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۷:۰۶

1 Jan 2020