۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۷۸۰۵

وقتی برنامه کودک هم به بازار بدل می شود...

طی چند ماه اخیر برنامه های کودک به بازاری برای تبلیغات مختلف تبدیل شده است و به جای اینکه ارزشهای دینی واخلاقی در این برنامه ها به کودکان معرفی و آموزش داده شود محیطی برای تبلیغ مواد غذایی تبدیل شده است
وقتی برنامه کودک هم به بازار بدل می شود...
روزهای جمعه هرهفته ازشبکه دو برنامه های پربار و جالبی برای کودک و نوجوان پخش میشود که به دلایلی ازجمله نبود برنامه تلوزیونی مناسب سن بزرگسالان ،آنان نیز وقت فراغت خود را با دیدن برنامه کودک پر میکنند.
در این میان برنامه های کودک هم به تبع از رسانه ها و شبکه های ماهواره ای خارج نشین، در بحبوحه اجرای زنده برنامه، تبلیغات بازرگانی و تجاری انجام می دهند.
 جالب است طی چند ماه اخیر برنامه های کودک به بازاری برای تبلیغات مختلف تبدیل شده است و به جای اینکه ارزشهای دینی واخلاقی در این برنامه ها به کودکان معرفی و آموزش داده شود محیطی برای تبلیغ مواد غذایی تبدیل شده است و دائماًاز خوبی ها و فوائدی که این قبیل تنقلات برای بدن دارند صحبت میشود، این درحالی است که علم پزشکی کاملاًاین تعاریف را رد میکند و معتقد است که مصرف کیک و کلوچه و در مجموع، مواد غذایی صنعتی برای بدن زیان آورند.
روی سخن ما با آنهایی است که میخواهند برنامه هایی برای شادو سرگرم کردن کودکان بسازند: به جای تبلیغات کیک و دیگر موادغذایی کاذب، فکری برای گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی در قشر نوپا و فراگیر کودک و نوجوان باشید،برای خدا کمی به فکر نفوذ ماهواره ها در زندگی مردم و آثار مخرب آن بر زندگی ایرانیان باشید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۹:۴۰

10 Jan 2020