۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۲۴۲۹۴

ناغان قهرمان واليبال جام دهه کرامت اردل شد

مسابقات واليبال جام دهه کرامت شهر اردل که باحضور 8 تيم همزمان با ميلاد حضرت معصومه آغار شده بود با قهرماني تيم شهدا ناغان به کارخود پايان داد.
ناغان قهرمان واليبال جام دهه کرامت اردل شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، به مناسبت دهه کرامت يک دوره مسابقه واليبال در شهر اردل برگزار شد.
در اين مسابقات که ۲۵ مرداد ماه سال امسال به مناسبت دهه کرامت آغاز شد ۸ تيم شرکت داشتند و روز ۱۴ شهريور ماه مسابقه فينال اين دوره مسابقات بود که بازي فينال اين مسابقات بين تيم هاي شهداي ناغان و پارسه شهر اردل برگزار شد و در پايان تيم شهداء ناغان بود که به قهرماني مسابقات رسيد.

هوشنگ جمشيد فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در اين مراسم با اشاره سخنان مقام معظم رهبري در خصوص ورزش گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب تحصيل، تهذيب نفس و ورزش سه عامل اصلي پيشرفت جوانان است.

جمشيدي با ضروري خواندن ورزش براي تقويت و سلامت جسم خاطر نشان کرد : اگر بخواهيم جسم خود را به قدرت ، توانايي و استعدادهاي گوناگون برسانيم بايد ورزش کنيم .

مسابقات قهرماني واليبال جام دهه کرامت به همت پايگاه بسيج شهدا،شهيد صالحي وهيئت واليبال شهرستان اردل برگزار شد که اين دوره از مسابقات از نظم بسيار خوبي برخوردار بود و در مراسم اختتاميه اين مسابقات فرمانده و جانشين سپاه ناحيه شهرستان اردل کاپ قهرماني و هداياي تيم هاي دوم و سوم را به تيم هاي مذکور اهداء کرد .ند


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۸:۱۲

31 Dec 2019