۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۵۹۰۴
فرماندار شهرستان اردل خبر داد

افتتاح 36 پروژه در هفته دولت در اردل

فرماندار شهرستان اردل از افتتاح 36 پروژه با اعتبار 29 ميليارد تومان در هفته دولت در اين شهرستان خبر داد و گفت: آغاز همه برنامه‌ها از گلزار و مزار شهداي هر شهر و منطقه انجام مي‌شود.
افتتاح 36 پروژه در هفته دولت در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در گفت‌وگو با هفت چشمه به مناسبت فرارسيدن هفته دولت ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفته دولت؛ اظهار کرد: اين هفته يادآور کوچ دو کبوتر سبک بال رفته تا عرش و دو معلم بزرگ عمل و آموزگار وارسته و وابسته به انسانيت و خلوص و اسوه کامل فداکاري و اخلاص است.

وی افزود: هفته دولت يادآور خاطرات تلخ و شيريني است، تلخ از اين جهت که دو سرمايه انقلاب و دو يار ديرين در راه پاسداري از ولايت و انقلاب خون پاک خود را فدا و دفتر افتخارات انقلاب را امضا و ملتي را از نعمت تفکر الهي و انقلابي خود محروم کردند.

فرماندار شهرستان اردل با بيان اينکه در هفته دولت ۳۶ پروژه عمراني، اقتصادي، کشاورزي و رفاهي با اعتبار ۲۹ ميليارد تومان در اين شهرستان افتتاح مي شود افزود: اعتبار پروژه هاي امسال شهرستان اردل نسبت به سال قبل ۲۷۰ درصد رشد داشته است.

وي گفت: عطرافشاني گلزار شهدا شهرستان اردل آغاز برنامه هاي هفته دولت در شهرستان است که روز پنج شنبه دوم شهريورماه راس ساعت ۹ صبح با حضور مسئولين شهرستان برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۰:۵۲

7 Jan 2020