کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان اردل خبر داد

افتتاح 36 پروژه در هفته دولت در اردل

1 شهريور 1396 ساعت 13:28

فرماندار شهرستان اردل از افتتاح 36 پروژه با اعتبار 29 ميليارد تومان در هفته دولت در اين شهرستان خبر داد و گفت: آغاز همه برنامه‌ها از گلزار و مزار شهداي هر شهر و منطقه انجام مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در گفت‌وگو با هفت چشمه به مناسبت فرارسيدن هفته دولت ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفته دولت؛ اظهار کرد: اين هفته يادآور کوچ دو کبوتر سبک بال رفته تا عرش و دو معلم بزرگ عمل و آموزگار وارسته و وابسته به انسانيت و خلوص و اسوه کامل فداکاري و اخلاص است.

وی افزود: هفته دولت يادآور خاطرات تلخ و شيريني است، تلخ از اين جهت که دو سرمايه انقلاب و دو يار ديرين در راه پاسداري از ولايت و انقلاب خون پاک خود را فدا و دفتر افتخارات انقلاب را امضا و ملتي را از نعمت تفکر الهي و انقلابي خود محروم کردند.

فرماندار شهرستان اردل با بيان اينکه در هفته دولت ۳۶ پروژه عمراني، اقتصادي، کشاورزي و رفاهي با اعتبار ۲۹ ميليارد تومان در اين شهرستان افتتاح مي شود افزود: اعتبار پروژه هاي امسال شهرستان اردل نسبت به سال قبل ۲۷۰ درصد رشد داشته است.

وي گفت: عطرافشاني گلزار شهدا شهرستان اردل آغاز برنامه هاي هفته دولت در شهرستان است که روز پنج شنبه دوم شهريورماه راس ساعت ۹ صبح با حضور مسئولين شهرستان برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 35904

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35904/افتتاح-36-پروژه-هفته-دولت-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir