۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۳۶۹۹۴
رئيس آموزش و پرورش سامان:

آزمايش و آزمايشگاه دريچه ورود به دنياي علم و مهارت است

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه برگزاري نمادين آزمايش و آزمايشگاه دريچه ورودبه دنياي علم و مهارت است، ابراز کرد: اهميت و جايگاهي که در کسب دانش دارد سبب بروز نوآوري وخلاقيت در بين دانش آموزان مي شود.
آزمايش و آزمايشگاه دريچه ورود به دنياي علم و مهارت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش سامان با تقدير و تشکر از مجريان و مسئولين برگزاري نمادين آزمايشگاه در دبيرستان دخترانه نجمه سامان و اظهار داشت: آزمايش و آزمايشگاه دريچه ورود به دنياي علم ومهارت است و اهميت و جايگاهي که در کسب دانش دارد سبب بروز نوآوري و خلاقيت در بين دانش آموزان مي شود.

دهقاني افزود: برگزاري اين گونه فعاليت ها در مدارس مي تواند ذهن دانش‌آموزان را براي فرايند ساخت و توليد فعال کند و اين امر باعث بروز خلاقيت در دانش آموزان در همه ابعاد زندگي شان خواهد شد.

وي بيان داشت: اين آزمايشگاه در زمينه هاي مختلف شيمي، فيزيک و زمين‌شناسي با تجهيزاتي که در اختيار آموزشگاه بود شوق و علاقه دانش‌آموزان را در زمينه هاي مختلف علمي برانگيخت.

رئيس آموزش و پرورش سامان خاطرنشان کرد: روز آزمايشگاه روز انسان هاي متعالي است؛ انسان هايي که در دوره هاي مختلف، تجارب خود را در اختيار ديگران قرارداده و زندگي خود را وقف علم و پيشرفت بشريت نموده‌اند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۰۸

24 Jan 2020