۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۲۷۶۶۰
رئیس کميته امداد حضرت امام خميني (ره) شهرستان بن:

جشن نیکوکاری در بن برگزار می‌شود

رئیس کميته امداد حضرت امام خميني (ره) شهرستان بن گفت: در آستانه عيد نوروز با همکاري آموزش و پرورش و سپاه پاسدارن، جشن نيکوکاري با هدف حفظ و تقويت روحيه احسان و نيکوکاري و ايجاد روحيه انفاق و کمک در بين دانش‌آموزان برگزار مي‌شود.
جشن نیکوکاری در بن برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از زنگ خبر ابراهيم بهداروند رئیس کميته امداد حضرت امام خميني (ره) شهرستان بن، اظهار کرد: در راستاي رفع نيازمندي مددجويان جامعه و در راستاي مساعدت به قشر افردا نيازمند، لازم است کمک‌هاي مردمي وجود داشته باشند و اصول و پايه و اساس کميته امداد برپايه کمک‌های مردمي، حمايت و کمک‌هاي خيرين است.

بهداروند افزود: در آستانه عيد نوروز با همکاري آموزش و پرورش و سپاه پاسدارن جشن نيکوکاري را داريم که با هدف حفظ، اشائه و تقويت روحيه احسان، نيکوکاري و ايجاد روحيه انفاق و کمک در بين دانش‌آموزان است.

وي گفت: امسال هم باحضور مسولين شهرستان بن، آغاز جشن نيکوکاري روز چهارشنبه ۱۲ اسفند در سطح این شهرستان شروع و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، در اين سه روز پايگاه‌هاي جمع‌آوري کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي را در سطح شهرستان را خواهيم داشت.

وي با اشاره به اينکه، اقلامي که در مدارس جمع‌آوري مي‌شود توسط خود مدارس و آموزش و پرورش به دانش‌آموزاني که نيازمند هستند به صورت کاملا نامحسوس تحويل داده مي‌شود افزود: از تمامي خيرين و نيکوکاران و مردم درخواست مي‌کنيم که در اين امر خوب و پسنديده شرکت و شادي خود را با افراد نيازمند در جامعه تقسيم نمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۶:۲۰

27 Dec 2019