کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کميته امداد حضرت امام خميني (ره) شهرستان بن:

جشن نیکوکاری در بن برگزار می‌شود

11 اسفند 1394 ساعت 8:30

رئیس کميته امداد حضرت امام خميني (ره) شهرستان بن گفت: در آستانه عيد نوروز با همکاري آموزش و پرورش و سپاه پاسدارن، جشن نيکوکاري با هدف حفظ و تقويت روحيه احسان و نيکوکاري و ايجاد روحيه انفاق و کمک در بين دانش‌آموزان برگزار مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از زنگ خبر ابراهيم بهداروند رئیس کميته امداد حضرت امام خميني (ره) شهرستان بن، اظهار کرد: در راستاي رفع نيازمندي مددجويان جامعه و در راستاي مساعدت به قشر افردا نيازمند، لازم است کمک‌هاي مردمي وجود داشته باشند و اصول و پايه و اساس کميته امداد برپايه کمک‌های مردمي، حمايت و کمک‌هاي خيرين است.

بهداروند افزود: در آستانه عيد نوروز با همکاري آموزش و پرورش و سپاه پاسدارن جشن نيکوکاري را داريم که با هدف حفظ، اشائه و تقويت روحيه احسان، نيکوکاري و ايجاد روحيه انفاق و کمک در بين دانش‌آموزان است.

وي گفت: امسال هم باحضور مسولين شهرستان بن، آغاز جشن نيکوکاري روز چهارشنبه ۱۲ اسفند در سطح این شهرستان شروع و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، در اين سه روز پايگاه‌هاي جمع‌آوري کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي را در سطح شهرستان را خواهيم داشت.

وي با اشاره به اينکه، اقلامي که در مدارس جمع‌آوري مي‌شود توسط خود مدارس و آموزش و پرورش به دانش‌آموزاني که نيازمند هستند به صورت کاملا نامحسوس تحويل داده مي‌شود افزود: از تمامي خيرين و نيکوکاران و مردم درخواست مي‌کنيم که در اين امر خوب و پسنديده شرکت و شادي خود را با افراد نيازمند در جامعه تقسيم نمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 27660

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27660/جشن-نیکوکاری-بن-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir