۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۲۶۸۵۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به 480 دختر تحت‌پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: امسال تاکنون ۴۸۰ نفر از دختران در شرف ازدواج کمک‌هزینه تامین جهیزیه دریافت کرده‌اند.
پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به 480 دختر تحت‌پوشش کمیته امداد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، ابوالقاسم رستگار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: در راستای حمایت از یک هزار نوعروس تحت پوشش کمیته امداداستان طرح کوثر اجرا می‌شود.

وی: هم‌اکنون این تعداد از جوانان در شرف ازدواج نیازمند تامین جهیزیه هستند و به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا با اجرای طرح کوثر تاپایان امسال، اقدامات لازم جهت تامین این جهیزیه‌ها را انجام دهیم.

وی همچنین افزود: با همکاری خیرین، حامیان، و مراکز نیکوکاری جهیزیه نوعروسان تامین خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یادآور شد: امسال طبق برنامه‌ریزی انجام شده مبلغ برداشت از صدقات استان به منظور تامین جهیزیه دو برابر شده که معادل ۳۰ درصد از کل صدقات است.

رستگار افزود: مکاتباتی هم با ادارات استان انجام شده تا در صورت صلاح‌دید هر اداره تامین جهیزیه یک نوعروس را برعهده بگیرد و با همکاری کارکنان آن نهاد مبلغ مورد نیاز هر جهیزیه تامین شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: پیش‌بینی می‌شود تاپایان امسال بتوانیم با کمک خیرین و مردم نیکوکار همه دو میلیارد تومان هزینه تامین جهیزیه یک هزار نوعروس را تامین کنیم.

انتهای پیام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۶:۵۱

5 Jan 2020