۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۴۱۲۲۲
مديرکل دفتر نوسازي تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور

منابع انساني شهرداري‌ها، اصلي‌ترين عامل ايجاد درآمد پايدار/ ايجاد رضايت شغلي موجب تقويت انديشه کاري مي شود

مديرکل دفتر نوسازي تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور گفت: ايجاد رضايت شغلي و افزايش انگيزه در کارکنان شهرداري باعث مي‌شود تا توانمندي آنان را براي فکر کردن و انديشه‌هاي مثبت کاري تقويت سازد.
منابع انساني شهرداري‌ها، اصلي‌ترين عامل ايجاد درآمد پايدار/ ايجاد رضايت شغلي موجب تقويت انديشه کاري مي شود
عباس کرکه آبادي، مديرکل دفتر نوسازي تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز به منابع انساني شهرداري ها که مهمترين عامل در ايجاد درآمد پايدار است اشاره و گفت:  منابع انساني شهرداري‌ها، اصلي‌ترين عامل ايجاد درآمد پايدار محسوب مي‌شوند و از عواملي بشمار مي‌روند که مي‌توانند کمبودها و محدوديت‌ها را در ديگر عوامل جبران نموده و به افزايش درآمد کمک نمايند.

وي تصريح کرد: در يک سيستم تفکر و انديشه انساني، بسياري از کاستي‌ها و محدوديت‌هاي مادي را با تکيه‌بر نيروي فکر واستعدادانساني، برطرف کرده و يا کاهش مي‌دهد.

کرکه آبادی با بیان اینکه توليد درآمد به منابع انساني و کار او بستگي دارد، تصریح کرد: آنچه در حال حاضر در شهرداري‌ها مهم است اندیشه وتفکر نيروهاي خدوم شهرداري‌ها که می توانند، تغييرات مثبت را در منابع مادي شناسايي کنند و سپس با بررسي‌هاي دقيق، موجبات درآمدزايي براي شهرداري خود را فراهم سازند.

مديرکل دفتر نوسازي تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور اظهار داشت: آنچه امروزه به نام تکنولوژي مطرح است تحولات شگرف فکر انسان در تسلط بر طبيعت است درواقع شهرداران که به‌عنوان مديران توليد ذکر مي‌شوند با توان نيروي انساني خود در اداره کردن شهر موفق خواهند بود.

کرکه آبادی گفت: توجه به عامل نيروي انساني به‌عنوان مهم‌ترين سرمايه در دستگاه‌ها بخصوص شهرداري‌ها بيش از گذشته داراي اهميت بوده و بايد به آن توجه کافي داشت.

مدیرکل دفتر تحول اداری شهرداری هادرکشور افزود: شهرداري‌ها به‌عنوان يک موسسه عمومي غيردولتي، با توان خود به‌صورت خودکفا براي ارائه خدمات مهم شهري به شهروندان ايجاد مي‌شوند و انسان‌هاي درون آن با اقدامات خود زمينه توليد درآمد را فراهم نموده و درنهايت خدمات مطلوب به مردم را ارائه نمايند.

وي رضايت شغلي و افزايش انگيزه در کارکنان را موجب توانمندي آنان عنوان و تصریح کرد: ايجاد امنيت شغلي با بهبود وضعيت استخدامي کارکنان، برقراري عدالت در پرداخت حقوق و مزاياي کارکنان، بررسي عوامل مؤثر بر توانمندسازي نيروي انساني و اقدامات لازم بر آن‌ها بستري را فراهم مي‌سازد تا کارکنان شهرداري‌ها بتوانند بدون دغدغه بافکر، دانش و انديشه خود درآمد کافي را براي توسعه و آباداني شهر خويش فراهم سازند.

وي در پايان گفت: اميد است با تصويب پيشنهاد اصلاح فوق‌العاده جذب کارکنان، اصلاح آئين‌نامه حقوق و مزاياي شهرداران، همچنين ساماندهي نيروي انساني در شهرداري‌ها و بهبود وضعيت استخدامي کارکنان غيررسمي شاهد افزايش اعتماد و انگيزه کافي براي تلاش مضاعف در آباداني و ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم عزيزمان باشيم

انتهاي پيام1022ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۱:۳۲

27 Dec 2019