۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۴۹۳۲
امام جمعه شهر اردل:

شب هاي قدر شفاي دردهاي اخلاقي ،معنوي و اجتماعي جامعه امروزي است

امام جمعه شهر اردل گفت: شب‌هاي قدر را قدر بدانيم چراکه اين ايام و ليالي نوراني شفاي دردهاي اخلاقي ،معنوي و اجتماعي جامعه امروزي است.
شب هاي قدر شفاي دردهاي اخلاقي ،معنوي و اجتماعي جامعه امروزي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به در پيش بودن سالروز شهادت اميرالمومنين حضرت علي (ع) و تسليت شهادت آن حضرت به محضر آقا امام زمان (عج) شيعيان و دوستداران اهل بيت و در پيش بودن شب قدر گفت: خداوند در قرآن مجيد از ليالي قدر به بزرگي ياد کرده و سوره‌اي نيز به نام «سوره قدر» نازل کرده است.

بهرامي با اشاره به فضيلت شب‌هاي مبارک قدر تصريح کرد: در تمام سال، شبي به خوبي و فضيلت شب قدر نمي‌رسد، زيرا نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نيز نام گرفته است.

وي با بيان اينکه عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است و اين لیالی نوراني شفاي دردهاي اخلاقي ،معنوي و اجتماعي جامعه امروزي است گفت: در اين شب، مقدرات يک سال انسان‌ها و روزي‌ها، عمرها و امور ديگر مشخص مي‌شود.

حجت الاسلام بهرامي از ديگر اهميت شب‌هاي قدر در ماه مبارک رمضان سخن گفت و تصريح کرد: بايد در اين ماه به‌فکر تصفيه باطن و تذهيب نفس باشيم و از شب‌هاي قدر که مقدرات ما در اين شب‌ها رقم مي‌خورد به‌خوبي استفاده کنيم زيرا ماه مبارک رمضان فرصت جبران گذشته است و در اين شب‌ها براي همه مسلمانان گرفتار در مناطق مختلف دعا کنيم.

امام جمعه شهر اردل خواستار حضور هرچه بيشتر جوانان در مراسم شب قدر شد و گفت: انسان با بهره‌‌گيري صحيح از اين شب‌هاي پرفضيلت مي‌تواند به اندازه تمام عمر خود از اين مجالس استفاده کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۰:۵۷

3 Jan 2020