۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۳۲۰۷۹

انتقاد مردم از تفاوت قيمت روي جعبه و قيمت فروش داروها در تنها داروخانه شلمزار

مغايرت قيمت روي جعبه داروها با وجه دريافت شده از بيماران در تنها داروخانه شلمزار باعث انتقاد و ناراحتي اهالي شهرستان کيار از اين موضوع شده است.
انتقاد مردم از تفاوت قيمت روي جعبه و قيمت فروش داروها در تنها داروخانه شلمزار
گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار چندي است که تنها داروخانه خصوصي شهر شلمزار به دليل مغايرت قيمت فروش داروها با قيمت مندرج در پشت جعبه داروها مورد انتقاد بيماران و کساني که محصولات داروي، آرايشي يا بهداشتي از اين داروخانه تهيه کرده اند است.

در اين راستا برخي پيام ها در فضاي مجازي منتشر که حاکي از درخواست مردم جهت رسيدگي به اين موضوع بود:

"من يه گلايه اي داشتم و ميخواستم اونو اينجا مطرحش کنم چند روز پيش يک سري دارو از داروخانه شلمزار گرفتيم براي خواهرم که متوجه خط خوردگي روي قيمت بعضي از داروها شدم سعي کردم اون خط خوردگي رو پاک کنم. قيمت روي دارو با قيمتي که داروخانه برامون حساب کرده واقعا زياده اين عکس مربوط به يکي از داروهايي هست که خريديم اين شربت رو به قيمت ۳۰۰۰ تومان خريديم که قيمت روي درب آن ۱۵۰۰ تومان هست که اونو با يه ماژيک مشکي پوشونده بودند اين يکي از موارد دارویی بود ممنون مي شم اگه يکي به اين موضوعات رسيدگي کنه".

"درصورتيکه از داروخانه......... يا پزشکان ديگر شکايتي داريد مي توانيد به:
سازمان غذا و داروي استان (واقع در شهرکرد) شبکه بهداشت و درمان شهرستان (جنب درمانگاه فعلي شلمزار) و فرمانداري کيار مراجعه نموده و اعتراض و شکايت خود را مطرح نمايد.

ضمنا تلفن۱۴۹۰ نيز به اين امر اختصاص داده شده است"

خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار جهت اطلاع رساني به مردم و رفع شبهات ايجاد شده مصاحبه اي با کاردان فني داروخانه انجام داد که مسئول فني اين داروخانه پاسخگوي سوالات خبرنگار کيار بيدار شد و ضمن تکذيب گران فروشي دارو در اين داروخانه گفت: در روي جلد داروها مبلغ فروش دارو درج شده است اما باتوجه به اينکه داروهاي خريداري شده توسط داروخانه در اغلب موارد و طبق فاکتور هاي معتبر خريد گران تر از قيمت روي جعبه داروها در اختيار داروخانه قرار مي گيرد و داروخانه ناچار است براساس قيمت خريد و محاسبه سود مشخص شده قيمت فروش دارو را مشخص کند که متاسفانه اين مغايرت باعث سوءتفاهم بيماران و مشتريان اين داروخانه شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۵۷

10 Jan 2020