۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۰۲۷۹
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی جان تازه ای به صنعت داده است

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد مقاومتی جان تازه ای در صنایع ایجاد کرده است تا بتوانیم با حداکثر ظرفیت های داخلی بتوانیم محصولات دانش بنیان کشور را به بازارهای جهانی ارائه دهیم.
اقتصاد مقاومتی جان تازه ای به صنعت داده است
اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، اتاق بازرگانی را دروازه صادرات محصولات دانش بنیان و فناور شرکت های فعال در پارک علم و فناوری به دیگر کشورها دانست و اظهار داشت: یکی از اهداف پارک های علم و فناوری تجاری سازی، بازاریابی و ارائه محصولات دانش بنیان کشور به بازارهای جهانی است که اتاق بازرگانی استان میتواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند.

وی با اشاره به حمایت های استانی صورت گرفته طی یکسال گذشته از این مجموعه شرایط را مثبت ارزیابی نمود و خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی جان تازه ای در صنایع ایجاد کرده است که تسریع این روند نیازمند توجه بیشتر و ورود جدی به مقوله بازاریابی و صادرات را می طلبد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اظهار امیدواری کرد با توجه به تجربه بالای اتاق بازرگانی استان، تکنولوژی بالای محصولات شرکت های استان و بازار مناسب این محصولات در کشورهای همسایه بزودی شاهد رشد و توسعه صادرات استان باشیم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۶:۰۴

9 Jan 2020