۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۳۲۷۰۹
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل:

تمامي راه هاي ارتباطي شهرستان اردل باز است/آماده باش اکيپ هاي راهداري

محمد حسين پور گفت: هم اکنون با تلاش چهار اکيپ رهداري شهرستان اردل تمام راه هاي ارتباطي بازگشايي شده است و اين اکيپ ها جهت ارائه خدمات به مردم تا پايان زمستان آماده باش هستند.
تمامي راه هاي ارتباطي شهرستان اردل باز است/آماده باش اکيپ هاي راهداري
به گزارش جهانبین نیوز، محمد حسين پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: طي روز گذشته بيشترين بارش برف با ۳۵ تا ۴۰ سانتي‌متر در منطقه ديناران به خصوص گردنه عباس آباد صورت گرفت که با تلاش شبانه‌روزي ماموران راهداري تردد در تمام محورهاي مواصلاتي برقرار است.

حسين پور با بيان اينکه اکيپ هاي راهداري اين اداره تا پايان زمستان آماده ارائه خدمت به مردم مي باشند افزود: جاده روستايي مرادآباد در منطقه ديناران که دربارندگي هاي اخيردستک پل و ۲۰۰ متر جاده آن تخريب شده بود با تلاش راهداران در سه روزکاري با دو ستگاه لودر و دو دستگاه کمپريسي و کارگذاشتن لوله هاي فلزي با قطر يک متر به صورت کامل بازسازي و بازگشايي شد که اين اقدام باعث رضايتمندي مردم اين روستا شده است.


وي بيان کرد: با توجه به لغزندگي برخي محورهاي برفي شهرستان از رانندگان که قصد تردد در محورهاي شهرستان را دارند رعايت فاصله طولي و حرکت با سرعت مطمئنه را خواستاريم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۲:۳۶

20 Jan 2020