۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۱۴۹۵

برگزاری مراسم عزاداری ایام دوم فاطمیه از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان در بازفت

مراسم ایام دوم فاطمیه و روضه خوانی با حضور خطیب توانا حجت الاسلام صابری اراکی در منطقه بازفت برگزار خواهد شد.
برگزاری مراسم عزاداری ایام دوم فاطمیه از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان در بازفت
به گزارش جهانبین نیوز مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام نوروز، از سفر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به منطقه بازفت به منظور برگزاری مراسم عزاداری ایام دوم فاطمیه از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان در این منطقه خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی هاشمی گفت: همه ساله مراسم عزاداری ایام دوم فاطمیه در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار می‌شد که امسال بنا بر ضرورت و اهمیت ترویج معارف دینی و روشن نگه داشتن چراغ اهل بیت عصمت و طهارت در مناطق کمتر توسعه یافته ، مراسم ایام دوم فاطمیه و روضه خوانی با حضور خطیب توانا حجت الاسلام صابری اراکی در منطقه بازفت برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم عزاداری از ۲۹ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در حوزه علمیه منطقه بازفت آغاز و سپس با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد خاتمه خواهد یافت و همچنین این مراسم به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد:همچنین دیدار با خانواده های معزز شهدا ، بررسی فعالیت‌های فرهنگی، مشکلات عمرانی مساجد، بررسی عدم وجود مبلغ و روحانی در مساجد و اتخاذ تدابیر برای رفع مشکلات فرهنگی این منطقه از مهم‌ترین محورهای سفر نماینده ولی فقیه در استان به بازفت است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۸:۵۲

1 Feb 2020