۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۲۰۵۶۸
معاونت فرهنگي سپاه ناحيه کوهرنگ خبر داد:

سپاه ناحیه کوهرنگ بیش از 70 برنامه در دهه فجر 93 اجرا مي کند

علي بدري فرد گفت: همزمان با سي و ششمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی 70 برنامه فرهنگي، اجتماعي و هنري در ايام دهه فجر اجرا مي شود.
سپاه ناحیه کوهرنگ بیش از 70 برنامه در دهه فجر 93 اجرا مي کند
به گزارش جهانبین نیوز، علي بدري فرد در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر افزود: بايد خدمات نظام و انقلاب براي نسل هاي سوم و چهارم که امام راحل، انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را نديده اند، تبيين شود.
 
وي اظهار کرد: سپاه ناحيه کوهرنگ دوشادوش مردم و در کنار ساير دستگاهها اقدام به برگزاري برنامه هاي متعدد در اين دهه خواهد کرد.
 
بدری فرد گفت: استقبال از آفتاب و گلباران تمثال حضرت امام (ره) در جوار گلزار شهداي کوهرنگ از جمله برنامه های دهه فجر می باشد.
 
وي اضافه کرد: برگزاری نشست هاي فرهنگي،بصيرت دهي و روشنگري،مراسم شبي با قرآن، کارگاه آموزشي در رابطه با اقتصاد مقاومتي و نشست هايي با محوريت دستاوردهاي انقلاب اسلامي، عصر شعر توسط دانش آموزان بسيجي، برگزاري مسابقات ورزشي و فرهنگي، برگزاري نمايشگاه هاي عکس و فيلم از ديگر برنامه هاي اين دهه است.
 
علي بدري فرد گفت: بسيجيان در کنار مردم حزب الله و هميشه در صحنه در راهپيمايي روز جهاني 22 بهمن شرکت و با آرمان هاي امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تجديد پيمان خواهند کرد. 
 
انتهاي خبر/1024ج/610ک

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۷:۳۱

18 Feb 2020