کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاونت فرهنگي سپاه ناحيه کوهرنگ خبر داد:

سپاه ناحیه کوهرنگ بیش از 70 برنامه در دهه فجر 93 اجرا مي کند

10 بهمن 1393 ساعت 21:59

علي بدري فرد گفت: همزمان با سي و ششمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی 70 برنامه فرهنگي، اجتماعي و هنري در ايام دهه فجر اجرا مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز، علي بدري فرد در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر افزود: بايد خدمات نظام و انقلاب براي نسل هاي سوم و چهارم که امام راحل، انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را نديده اند، تبيين شود.
 
وي اظهار کرد: سپاه ناحيه کوهرنگ دوشادوش مردم و در کنار ساير دستگاهها اقدام به برگزاري برنامه هاي متعدد در اين دهه خواهد کرد.
 
بدری فرد گفت: استقبال از آفتاب و گلباران تمثال حضرت امام (ره) در جوار گلزار شهداي کوهرنگ از جمله برنامه های دهه فجر می باشد.
 
وي اضافه کرد: برگزاری نشست هاي فرهنگي،بصيرت دهي و روشنگري،مراسم شبي با قرآن، کارگاه آموزشي در رابطه با اقتصاد مقاومتي و نشست هايي با محوريت دستاوردهاي انقلاب اسلامي، عصر شعر توسط دانش آموزان بسيجي، برگزاري مسابقات ورزشي و فرهنگي، برگزاري نمايشگاه هاي عکس و فيلم از ديگر برنامه هاي اين دهه است.
 
علي بدري فرد گفت: بسيجيان در کنار مردم حزب الله و هميشه در صحنه در راهپيمايي روز جهاني 22 بهمن شرکت و با آرمان هاي امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تجديد پيمان خواهند کرد. 
 
انتهاي خبر/1024ج/610ک

 


کد مطلب: 20568

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20568/سپاه-ناحیه-کوهرنگ-بیش-70-برنامه-دهه-فجر-93-اجرا-مي-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir