۰
plusresetminus
با وجود تحریکات و تهدیدات بسیار، رانندگان چهارمحال و بختیاری پای نظامشان ایستاده‌اند و به هیچ کدام از فراخوان‌ها، تحریکات و تهدیدات توجهی نداشته‌اند و سوخت‌رسانی در این استان عادی است.
روند عادی عرضه سوخت در چهارمحال و بختیاری/ فعالیت روزانه کامیون‌داران ادامه دارد+تصویر
به گزارش جهانبین نیوز؛ تلاش شبکه‌های بیگانه برای بهم ریختن اوضاع داخلی ایران و ایجاد اغتشاش در کشور بر کسی پوشیده نیست، گاهی این تلاش‌ها تا جایی پیش می‌رود که در برخی از شبکه‌های اجتماعی علنا مردم را به تجمع و اعتصاب فرا می‌خوانند.

در پروژه اعتصاب کامیون‌داران که امسال رقم خورده دشمنان سعی دارند با تحریک این قشر به خیال خود شرایط کشور ناآرام کنند و از صحبت‌های کامیون‌دارن اینگونه برمی‌آید که برخی از آن‌ها توسط افرادی ناشناس تهدید به عدم حمل بار شده‌اند.

با وجود همه این‌ شرایط رانندگان چهارمحال و بختیاری پای نظامشان ایستاده‌اند و به هیچ کدام از این فراخوان‌ها، تحریکات و تهدیدات توجهی نداشته‌اند.

به همین دلیل می‌توان گفت تبلیغات گسترده درخصوص عدم سوخت‌رسانی برای مردم به نتیجه نرسیده و می‌توان از تصاویری که توسط جهانبین نیوز از پمپ بنزین‌های برخی شهرستان‌ها تهیه شده متوجه شد که سوخت‌رسانی در این استان عادی است.

شهرکرد





شهرستان فارسان



شهرستان اردل




شهرستان لردگان

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۵:۵۵

27 Dec 2019