۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۲۵۴۹۱

وضعيت عمومي امام جمعه شهرکرد کاملا خوب و طبيعي است

عمل جراحي نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بدون بيهوشي و با بي‌حسي موضعي انجام شد و وضعيت عمومي نماینده ولی فقیه دراستان کاملا خوب و طبيعي است.
وضعيت عمومي امام جمعه شهرکرد کاملا خوب و طبيعي است
به گزارش جهانبین نیوز، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام به دلیل عارضه‌ى پروستات، صبح امروز (۱۸آبان ماه) در بیمارستان‌ آیت‌الله گلپایگانی قم بستری و تحت عمل جرّاحى قرار گرفتند.

حجت الاسلام علی‌رضا ملک محمدی رییس دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در مصاحبه‌اي ضمن ابراز رضايت کامل از عمل جراحي پروستات انجام شده، گفت: اين عمل جراحي بدون بيهوشي و با بي‌حسي موضعي انجام شد و وضعيت عمومي نماینده ولی فقیه دراستان کاملا خوب و طبيعي است.

وی همچنين افزود: عمل پروستات براي افراد در محدوده سني سالمندي و حتي ميانسالي، عمل رايجي است که در اغلب موارد نياز به برداشتن پروستات بوجود می‌آيد.

حجت الاسلام علی رضا ملک محمدی افزود: مدتي بود که اين عارضه در امام جمعه شهرکرد ايجاد شده بود و نظر پزشکان اين بود که اکنون زمان مناسبي براي عمل است و حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام نيز از نظر پزشکان معالج تبعيت کردند.

وی در خصوص فرآيند انجام عمل گفت: عمل مزبور صبح امروز و در مدت کمتر از نيم ساعت با بي‌حسي موضعي و بدون نياز به بيهوشي و بدون هرگونه عارضه‌اي انجام شد.

حجت الاسلام علی رضا ملک محمدی ادامه داد: امام جمعه شهرکرد در طول عمل در هوشياري کامل بودند و صحبت مي‌کردند و اکنون نيز در وضعيت خوبي هستند و از بنده خواستند که سلامت ايشان را به مردم ابلاغ کنم.

وی با اشاره به تأکيد نماینده ولی فقیه دراستان در خصوص انجام عمل در يک بيمارستان دولتي،افزود: حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام تأکيد داشتند که مزاحمتي براي ساير بيماران انجام نشود، لذا عمل صبح زود انجام شد.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سوالي درباره زمان ترخيص امام جمعه شهرکرد از بيمارستان نيز گفت: بطور معمول مراقبت‌هاي بعد از اين عمل براي همه بيماران بین ۳ تا ۵ روز در بیمارستان انجام می‌شود و در خصوص ايشان نيز همين روند طي خواهد شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۴:۲۴

27 Dec 2019