۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۳۲۴۱۱
بیانیه بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

یکی از راه‌های درمان بیماری فتنه ۸۸، لبیک به فریاد رهبر انقلاب بود

در بیانیه بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری آمده است: نهم دی تجربیاتی برای ملت ایران داشت که می‌تواند از آن در آزمون‌های آینده بهره برد و بدان جهت که یکی از راه‌های درمان بیماری فتنه ۸۸، لبیک به فریاد رهبر انقلاب بود.
یکی از راه‌های درمان بیماری فتنه ۸۸، لبیک به فریاد رهبر انقلاب بود
به گزارش جهانبین نیوز، سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری طی یک بیانیه ای از حرکت با بصیرت مردم در نهم دی ماه 88 بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای مدظلّه‌العالی: حادثه ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست این حادثه بایستی حفظ شود، و بایستی گرامی داشته‌ شود.

تاریخ 38 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارز است که جزء هویت هر ایرانی ولایتمدار و متعهد است.

در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بودند که مسیر رشد و شکوفایی این ملت را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

فتنه ۸۸ از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش ناشدنی درتاریخ کشور به شمار رفته و تبیین ابعاد پیچیده و پیدا و پنهان آن خواهد توانست میهن اسلامی را از گزند توطئه های شبکه خبیث سلطه و صهیونیسم رهانیده و پیش روندگی انقلاب و صیانت نظام اسلامی را تضمین نماید.

بدون شک آنچه باعث به جوشش آمدن غیرت دینی و احساسات دین خواهانه و ولایت مدارانه اقشار مختلف مردم در برابر فتنه گران شد ،علاقه وصف ناشدنی مردم ایران به ابا عبدالله الحسین (ع) و اهل بیت مظلوم ایشان وحصن حصین ولایت است و این حماسه ولایت مداری ملت ایران را به رخ دنیا کشید.

بر کسی پوشیده نیست آنچه که در یوم الله نهم دی ماه سال ۸۸ رخ داد، متشکل از حضور همه متدینین انقلابی که جمعیت ۹ دی را می‌ساخت.

رهبر معظم انقلاب مدظلّه‌العالی از فتنه ۸۸ با عنوان "بیماری" یاد کردند و فرمودند ۹دی ملت ایران را "واکسینه" کرد.

این تعبیر نشان می‌دهد نهم دی تجربیاتی برای ملت ایران داشت که می‌تواند از آن در آزمون‌های آینده بهره برد و بدان جهت که یکی از راه‌های درمان بیماری فتنه ۸۸، لبیک به فریاد رهبر انقلاب بود.

ملت ایران با الهام از آموزه های بزرگ و الهام بخش حماسه ۹ دیماه و برافراشته نگه داشتن پرچم بصیرت، آگاهی وحرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان اجازه نخواهند داد که سران داخلی و خارجی فتنه ۸۸ و مزدوران آنان بتوانند فرصت مجددی برای ایجاد فتنه های شیطانی خود و براندازانه جدید بیابند و به فضل خدا و تحت ولایت و زعامت رهبر و مولای بصیرو شجاع خود حضرت امام خامنه ای  مدظلّه‌العالی پرشتاب تراز گذشته مسیر پیشرفت و تعالی و حرکت برای تمدن سازی نوین اسلامی را تداوم خواهد بخشید.

سازمان بسیج رسانه ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تقدیر از این حرکت بزرگ ملت ایران بار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید میثاق می کند و اعلام می دارد تمام توان خود را برای حفاظت از دستاورد های انقلاب اسلامی واصول تابناک این نهضت حسینی به کار خواهد بست.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۲:۰۳

27 Dec 2019