۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۱۵۶۸۱
مسئول دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی اعلام کرد

10 روز فرصت برای ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی

با اعلام دبیرخانه ی جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی مهلت ارسال اثر به این جشنواره به مدت ده روز تمدید شد.
10 روز فرصت برای ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی
به گزارش جهانبین نیوز، علی اکبر محمدی با بیان اینکه پیش از این آخرین مهلت ارسال اثر ۱۰ تیر ماه اعلام شده بود اظهار داشت: آخرین فرصت ارسال اثر به دبیرخانه ی جشنواره ی رضوی با تمدید ده روزه به ۲۰ تیرماه رسید.

مسئول دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی گفت: تا کنون بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ادبیلات کودک و نوجوان رضوی ارسال شده است.

محمدی، از رونمایی کتاب بهشت هشتم در آینده ای نزدیک اشاره و یادآور شد: این کتاب ۴۰۰ صفحه ای شامل آثار برگزیده در دوره ی قبل جشنواره می باشد که به زودی با حضور مسئولان مربوطه رونمایی می‌شود.

وی در ادامه گفت: این کتاب از جمله آثار منتشر شده توسط بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که زیر نظر پژوهشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده و آثار برگزیده از سراسر کشور را شامل می‌شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی بیان کرد: علاقه‌مندان می توانند در سه قالب شعر، داستان و قطعه ادبی در این جشنواره شرکت کنند.

محمدی افزود: اختتامیه نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی شهریور سال ۹۳ برگزار می‌شود علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری به نشانی chb.farhang.gov .ir مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه پست الکترونیکی chb@farhang.gov.ir و شماره تلفن‌ ۰۳۸۱۳۳۴۴۰۶۸ به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی می شود.

«جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)» عنوان عظیم‌ترین جشنواره فرهنگی، هنری و ولایی کشور است که به مناسبت میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوارشان امام علی‌بن موسی ارضا(ع)، از یکم تا یازدهم ذی‌القعده (دهه کرامت) تحت اشراف بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۳:۴۹

2 Jan 2020