کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی اعلام کرد

10 روز فرصت برای ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی

9 تير 1393 ساعت 10:48

با اعلام دبیرخانه ی جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی مهلت ارسال اثر به این جشنواره به مدت ده روز تمدید شد.


به گزارش جهانبین نیوز، علی اکبر محمدی با بیان اینکه پیش از این آخرین مهلت ارسال اثر ۱۰ تیر ماه اعلام شده بود اظهار داشت: آخرین فرصت ارسال اثر به دبیرخانه ی جشنواره ی رضوی با تمدید ده روزه به ۲۰ تیرماه رسید.

مسئول دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی گفت: تا کنون بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ادبیلات کودک و نوجوان رضوی ارسال شده است.

محمدی، از رونمایی کتاب بهشت هشتم در آینده ای نزدیک اشاره و یادآور شد: این کتاب ۴۰۰ صفحه ای شامل آثار برگزیده در دوره ی قبل جشنواره می باشد که به زودی با حضور مسئولان مربوطه رونمایی می‌شود.

وی در ادامه گفت: این کتاب از جمله آثار منتشر شده توسط بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که زیر نظر پژوهشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده و آثار برگزیده از سراسر کشور را شامل می‌شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی بیان کرد: علاقه‌مندان می توانند در سه قالب شعر، داستان و قطعه ادبی در این جشنواره شرکت کنند.

محمدی افزود: اختتامیه نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی شهریور سال ۹۳ برگزار می‌شود علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری به نشانی chb.farhang.gov .ir مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه پست الکترونیکی chb@farhang.gov.ir و شماره تلفن‌ ۰۳۸۱۳۳۴۴۰۶۸ به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی می شود.

«جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)» عنوان عظیم‌ترین جشنواره فرهنگی، هنری و ولایی کشور است که به مناسبت میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوارشان امام علی‌بن موسی ارضا(ع)، از یکم تا یازدهم ذی‌القعده (دهه کرامت) تحت اشراف بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 15681

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15681/10-روز-فرصت-ارسال-اثر-دبیرخانه-جشنواره-ادبیات-کودک-نوجوان-رضوی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir