:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> وضعيت نابسامان قشر کارگر مايه شرمساري است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۳۴۳۰۱

وضعيت نابسامان قشر کارگر مايه شرمساري است

مسئول ستاد انتخاباتي حجت السلام والمسلمين رئيسي در چهار محال و بختياري گفت:وضع موجود قشر ضعيف و مستضعف کارگران به هيچ عنوان مطلوب نيست.
وضعيت نابسامان قشر کارگر مايه شرمساري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين سيد مصطفي هاشمي مسئول ستاد انتخاباتي حجت السلام و المسلمين رئيسي در چهارمحال و بختياري در حاشيه افتتاحيه ستاد مردمي حجت السلام و المسلمين رئيسي اظهار کرد: در کشور اسلامي که ادعا ميکنيم حکومت اسلامي و عدالت وجود دارد وضعيت نابسمان قشر ضعيف را که مي‌بينيم به تعبير مقام معظم رهبري مايه شرمساري است.

هاشمي با اشاره به اينکه توجيه فساد خودش فساد است بيان داشت: برخي افراد در اين کشور در سطح خيلي بالايي زندگي مي کنند و برخي ها در سطح خيلي پايين و اين اصلا عدالت در يک کشور اسلامي نيست.

وي با تاکيد بر اينکه ما مسئولين نيز بايد مثل مردم زندگي کنيم اذعان داشت: مشکلات مالي جوانان آن ها را از تامين هزينه ها نا اميد کرده است که لازم است به آن توجه شود.

وي با اشاره به اينکه در ستاد نشستن فايده ندارد اذعان داشت: بايد به ميدان رفت و روشنگري کرد که مردم به کسي راي دهند که خودش طعم فقر و مستضعفي را کشيده باشد.

هاشمي با اذعان بر اينکه هر يک راي خودش مي تواند سرنوشت‌ساز باشد خاطرنشان کرد: هرکدام از شما يک ستاد شويد و حضوري به ميدان رويد.

وي يادآور شد: حجت‌السلام سيد ابراهيم رئيسي کسي است که تجربه مديريتي خوبي دارد و مي‌تواند در آينده رئيس جمهور مطلوب و محبوبي براي مردم باشد.

انتهاي پيام1026ج/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۲:۳۵

13 Feb 2020