۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۷۹۶۷

افزون‌بر 17 هزار مسافر نوروزي در چهارمحال و بختياري اقامت کردند

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: در 9 روز گذشته، 17 هزار و 730 نفر در مراکز اقامتي استان استقرار پيدا کرده‌اند.
افزون‌بر 17 هزار مسافر نوروزي در چهارمحال و بختياري اقامت کردند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، بهمن عسگري سوادجاني مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اظهار داشت: افزون‌بر ۱۷ هزار مسافر نوروزي در چهارمحال و بختياري اقامت کردندکه  از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ تا ششم ماه جاري، همزمان با دور نخست تعطيلات نوروز، در مراکز اقامتي چهارمحال و بختياري مستقر شده‌اند.

وي تأکيد کرد: از اين تعداد يک هزار و ۹۴۰ مسافر برابر ۱۰ و ۹۴ صدم درصد در هتل‌ها، ۲۷۱ نفر برابر يک و ۵۳ صدم درصد در مهمان‌پذيرها و ۴۰۴ گردشگر برابر دو و ۲۸ صدم درصد در هتل‌آپارتمان‌هاي چهارمحال و بختياري اقامت يافته‌اند.

عسگري سوادجاني افزود: در اين مدت ۱۱ هزار و ۵۲۲ مسافر برابر ۶۴ و ۹۹ صدم درصد در مراکز اقامتي وابسته به آموزش و پرورش و ۷۵۲ نفر برابر چهار و ۲۴ صدم درصد در خانه‌هاي استيجاري زير نظر اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري استقرار پيدا کردند.

دبير ستاد اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در پنج روز گذشته، يک هزار و ۹۴۸ مسافر برابر ۱۰ و ۹۹ صدم درصد در چادرهاي مسافرتي حاشيه بوستان‌ها، بولوارها و خيابان‌هاي این استان و ۸۹۳ نفر برابر پنج و چهار صدم درصد در ساير مراکز اقامتي مانند مهمان‌سراهاي دستگاه‌هاي اجرايي، خوابگاه‌هاي دانشجويي و سالن‌هاي ورزشي مسقر شده‌اند.

وي بيان داشت: در اين مدت به‌منظور خدمات‌رساني مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزي ورودي به چهارمحال و بختياري، ۹۴ مورد بازديد نظارتي از مراکز اقامتي، ۱۵۰ مورد بازديد از رستوران‌ها، مراکز پذيرايي و بين‌راهي و پنج مورد بازديد از دفاتر خدمات مسافرتي اين استان انجام شده است.

عسگري سوادجاني اضافه کرد: بيشترين مسافران نوروزي برابر 8 هزار و ۴۷ نفر در شهرستان شهرکرد و کمترين آن‌ها برابر ۳۲۹ نفر در شهرستان کيار اقامت داشته‌اند.

افزوده مي‌شود، چهارمحال و بختياري به لحاظ شرايط اقليمي، جغرافيايي، قوميتي، پيشينه تاريخي و قرارگيري در مسير ارتباطي استان‌هاي مرکزي کشور به خوزستان و بنادر جنوب ايران، همه‌ساله پذيراي گردشگران و مسافران داخلي و خارجي فراواني به ويژه در ايام نوروز است.


انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۱۷

27 Dec 2019