۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۶۵۰۷
سرپرست تبليغات اسلامي اردل خبر داد:

اعزام 13 مبلغ ديني به مدارس اردل

سرپرست تبليغات اسلامي اردل از اعزام 13 مبلغ ديني در سال تحصيلي جديد براي اقامه نماز جماعت اول وقت به مدارس شهري و روستايي اين شهرستان خبر داد.
اعزام 13 مبلغ ديني به مدارس اردل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل برگزار گفت: ۱۳ مبلغ علوم ديني براي اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مدارس شهرستان اردل در سال تحصيلي جديد حضور پيدا می کنند.

بهرامي افزود: مدارس نقش بسيار موثري در تشويق و ترغيب نوجوانان و جوانان به اين فريضه مهم الهي دارند.

وي با بيان اينکه در تعاليم ديني، نماز جايگاه ويژه‌اي دارد، گفت: بر اساس احاديث، نماز اساس عبادات و ترازوي سنجش اعمال است و در صورت قبولي نماز است که ساير اعمال هم سنجش خواهد شد و با توجه به همين جايگاه نماز است که اين موضوع در آموزش و پرورش از اهميت بسياري برخوردار است.

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل يادآور شد: يکي ديگر از اقدامات در خصوص ترويج فرهنگ نماز در مدارس، بحث آموزش و همفکري با مديران است چون آنها رکن اصلي در مدرسه هستند و مي توانند راه هاي برگزاري نماز، توسعه و آموزش نماز را بررسي کنند و نتايج را در اختيار مسئولين رده بالا قرار دهند.

وي افزود: خانواده و مدرسه در تربيت ديني و مذهبي دانش‌آموزان نقش به سزايي دارند و مکمل همديگر هستند.

حجت الاسلام بهرامي عنوان کرد: مدارس و والدين دانش‌آموزان بايد در ترويج فرهنگ نماز، تنوع و جذابيت ايجاد کنند و امروز زنگ نماز حرکتي نمادين و براي بيان رويکرد مهم آموزش و پرورش است.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۳:۱۸

31 Dec 2019