۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۳۶۷۸۷

مرکز آموزش تخصصی قرآن کریم «بصائر» راه اندازی شد

پیشکسوت قرآنی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی مرکز آموزش تخصصی قرآن کریم «بصائر» در این استان خبر داد و دوره های آموزشی این مرکز را تشریح کرد.
مرکز آموزش تخصصی قرآن کریم «بصائر» راه اندازی شد
به گزارش جهانبین نیوز، مرکز آموزش تخصصی قرآن کریم «بصائر»زیر نظر مکتب قرآن شهرکرد از ابتدای نیمه دوم سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد.

این مرکز آموزشی با مدیریت اسدالله مجدزاده از پیشکسوتان قرانی کشور و استاد دانشگاه، اداره می شود که در رشته های علوم و معارف قرانی از علاقمندان ثبت نام به عمل می آورد.

اسدالله مجدزاده در گفت‌وگو با جهانبین نیوز درباره رشته های آموزشی این مرکز تخصصی قران کریم گفت: در رشته های روخوانی، روان خوانی، تجوید سطح ۱ و ۲ صوت و لحن، حفظ، ترجمه، مفاهیم و تفسیر از علاقمندان ثبت نام به عمل می آوریم.

پیشکسوت قرآنی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سعی ما بر ان است تا بتوانیم قران را به معنای واقعی کلمه در زندگی مردم جامعه وارد کنیم به همین منظور رشته های قرآن درمانی و طب اسلامی، آشنایی با قران از دیدگاه نهج البلاغه، احکام شرعی و قرانی، زبان قرآن، مشاوره و راهنمایی قرآنی و تربیت معلم قران کریم را نیز در برنامه های خود گنجانده ایم.

این استاد قرآن کریم بیان کرد: علاوه بر رشته های مرتبط با قرآن در رشته های فهم نهج البلاغه، نهج الفصاحه، صحیفه ی سجادیه، اندیشه ی اسلامی، اخلاق اسلامی، مدیریت اسلامی و وصیت نامه ی حضرت امام خمینی (ره) نیز برنامه هایی داریم که در صورت استقبال شرکت کنندگان برگزار خواهیم کرد.

مجدزاده افزود: این مرکز تخصصی آمادگی دارد علاوه بر رشته هایی که بیان شد، در رشته های اذان، نماز، حدیث، دعا و خط نسخ قرانی و نستعلیق نیز دوره هایی را برگزار کند که علاقمندان می توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی از نحوه ثبت نام و دیگر مسائل کسب اطلاع کنند.

یاد آور می شود، دفتر مرکز آموزش تخصصی قران کریم «بصائر» در بلوار شریعتی، نبش کوچه ۶۰، جنب اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۳:۳۲

1 Jan 2020